wat moet ik morgen tegen hem zeggen? :|

Het zit dus zo, vandaag is school begonnen en ik zit op een nieuwe school waar ik niemand ken. Vandaag had ik wiskunde maar ik heb nog geen schoolboeken binnengekregen dus keek ik met een meisje mee in haar boek. We hebben huiswerk voor dat vak op gekregen, en toen ik dat thuis tegen me moeder vertelde flipte ze helemaal omdat ik dus geen hw kon maken vanwege het feit dat ik nog geen boeken had -.-’ Nu heeft ze een jongen uit mijn klas gebeld, die ik niet eens ken, waarvan ik niet eens weet hoe die eruit ziet… aan hem had ze gevraagd waar die woonde, en ze zijn wiskunde boek kon ophalen om voor mij kopies te maken [En dit allemaal achter mijn rug om] Wat moet ik morgen nou in vredesnaam zeggen als ik hem zie, of als ie tegen me begint te praten :anguished:?
echt ik weet niet wat ik moet doen,
hoop dat jullie kunnen helpen.
xxxxxx

Ik zou gewoon zeggen wat je nu zegt.
Sorry dat me ma je opbelde en je boek is komen lenen. Ik wist er niks van. Hoop dat ze niet meer zo’n freaky actie gaat ondernemen :tipping_hand_man:

Zucht… moeders ook altijd, haha.

ja echt he :expressionless:
ik schaam me nu echt kapot voor die jongen…

hahaha, typisch moeders :’)
Of zeg gewoon dat je d’r niet kende haha.
En doe alsof je er niets vanaf wist:)
Als je je echt onprettig voelt dan :’)

Gewoon zeggen dat je van niks wist.

ik zou me alweer kapot ergeren.
gewoon spontaan reageren.
sorry trouwens van dat boek, ik wist helemaal niet dat ze dat ging regelen *zucht*

Maar moet ik er dan over beginnen?
Want als hij er niks van zegt,
dan zeg ik er ook niks van.
Maar zou die het dan niet tegen
andere mensen uit de klas gaan vertellen?
x

Hmm kan.

nja je moet natuurlijk ook niet doen alsof er niets gebeurt is he.
zeg hem gewoon op een gepast moment hoe het zit. :slightly_smiling_face:

Gewoon er om lachen? Ziet die jongen er ook de humor van in.

Ik zou het ook gewoon zeggen, en er zelf over beginnen. Want als je doet alsof er niks aan de hand is denkt hij misschien dat jij het ook zo wilde.
Ik zou gewoon zeggen wat je hierboven zelf al zei, dat je tegen je moeder zei dat je nog geen boeken had en dat ze toen blijkbaar hem had gebeld enzo, terwijl jij er helemaal niks van weet, en dat je je er voor schaamt.
Haha moeders…!

Haha
‘Dankje voor de kopietjes!’

Ik zou het zeker tegen hem zeggen! Misschien is het wel een hartstikke leuke jongen, en ken je er gelijk iemand bij!

Zeg gewoon; jaaa mijn moeder had je blijkbaar gebeld ofzo hoorde ik? Het was niet mijn bedoeling dat mijn moeder je ging bellen, want ik wist het zelf ook niet!
En gewoon blijven lachen en zelfverzekerd overkomen, dan komt het vanzelf goed :grinning:.

Ach, je weet hoe ouders kunnen zijn, hè? Haha :grinning:

zoiets? xD

Gewooon doen alsof het je niks boeit
“Bedankt nog voor de kopietjes, moeders kunnen toch wel nuttig zijn hè =’]”

Waarom…heeft ze dan niet de school gebeld?

Ja zoiets :grinning:
gewoon dat je wel weet dat je moeder had gebeld, maar niet precies weette hoe & wat.

ik zou echt boos worden op mijn moeder.