Wat moet ik mijn vriendin zeggen?

Sinds een paar dagen vind mijn bff een jongen leuk, dat vertelde ze mij gisteren. Ze was echt helemaal blij, hij had haar msn & haar nummer gevraagd, dus dat leek allemaal wel goed te zitten.

Een andere vriendin van mij kent die jongen heel goed, en ik wist van haar dat een ander meisje hem ook leuk vond. Dus ik vroeg aan haar of die jongen dat andere meisje ook leuk vond maar dat was niet zo. Toen ze vroeg waarom ik dat vroeg had ik haar verteld van mijn bff die die jongen leuk vind, en eerst geloofde ze dat helemaal niet, maar toen smste ze die jongen

and…?

dus?

niks?

wat smste ze dan?

En toen?

ok.

verder denk ik niet dat je beste vriendin het leuk gaat vinden als je aan allemaal mensen gaat vertellen dat ze die jongen leuk vindt.

Laat jouw BFF lekker msnen en pingen met deze jongen.
Jij hoeft niets voor haar te regelen hoe lief dat ook is.

Oke en nu ?
Wel niet goed van je dat je het gewoon iedereen verteld dat je vriendin die jongen leuk vindt.

Oke sorry! Ik typte dit op mijn iPod en ik ben nogal scheef maar ik heb het blijkbaar dus perongeluk verstuurd toen het half af was! :open_mouth: sorry mensen!! :astonished:
ik ben echt scheeef soooorrrryyyy!!!

Okee?

Waarom zeg je uberhaupt zoiets? Zou het niet waarderen als vriendin zijnde.

Jaja ik weet het echt stom dat ik dat zeg tegen iemand blablabla. Ik voel er me wel schuldig over :blush: maar kijk anders bij dat andere dingetje bericht hoe het ook heet van mij, want die klopt wel, en deze niet. SORRY!