Wat moet ik mijn ex vertellen?!

hoihoi!

een maand geleden heb ik het uitgemaakt met een jongen. Maar al die tijd vind ik hem nog leuk. Hij vind nu iemand anders leuk en ik wil hun een kans geven door niks tegen hem te zeggen. Mijn beste vriendin vind dat ik het juist tegen hem moet zeggen. Wat moet ik doen volgens jullie?

Groetjes!

p.s Toen ik het had uitgemaakt vond hij mij nog een tijdje leuk maar dat weet ik nu niet zeker meer.

Gewoon niks. Je hebt het uitgemaakt, hij heeft een ander dus jouw kans is verspilt.

moet ik het echt niet vertellen?
ben ik niet te laat als ik het niet vertel, zal ik dan geen spijt hebben?
groetjes haar beste vriendin xx

Ik zou het denk ik wel tegen hem vertellen. Dan kan hij zelf weten of hij er iets mee doet of niet.

Kans verkeken. Ik denk dat ie jou niet eens meer terug wil nu ie zijn nieuwe vriendin heeft, anders had ie allang contact met je opgenomen. en terecht ook dat ie je niet meer wil. hij is geen stuiterbal, maar een mens met gevoel.

het beste kan je hem laten gaan en zelf ook gaan rondkijken naar andere jongens (:

Ik vind dat je het kan proberen. Niet geschoten is altijd mis.

-

Waarom zou je het niet tegen hem zeggen? Als hij jou niet meer leuk vindt, dan is het in ieder geval duidelijk.
Wie niet waagt, wie niet wint!

Nee, ik zou het niet zeggen. Jij hebt het tenslotte uitgemaakt.

Wens hem gewoon heel veel succes en het beste en weet ik veel wat nog met zijn nieuwe vriendin… doe je helemaal niets mis mee!

Heb ik ook gedaan en hij vond het erg leuk van me dat ik hem zijn geluk gun…

als het meisje die hij nu leuk vind een vriendin is van je zeg je beter nix. maar als je ze niet kent kan je het tog proberen zeggen tegen die jongen?

Als er niks officieel is, kan je het proberen. Maar waarom dump je hem als je hem leuk vindt? Ik persoonlijk zou dan zeggen: ‘nee bedankt, jij wilt mij helemaal niet.’ maar dat hoeft hij natuurlijk niet te doen.