wat moet ik met mijn vriendje? HELP

mijn vriendje was 2 jaar en een paar maanden same met zijn eerste vriendin, en in die 2 jaar was ik nog een jaar same met hem, toen ze nog in relatie ware was hij contstant lief,ma vertrouwde mij ni en luisterde naar de leugens van zijn vriendin(ondertusse ex) totdat ze zelf toe gaf dat ze geloge had maar ze wist niet dat ik owk in relatie ben met hem, kheb altij hun ruzies opgelost en wilde nimeer maar hij hield me altij tege en zei dat hij van me hield,maar nu da w same zijn moet ons relatie geheim blijve zegt hij,en luister ik ,er waren veel ruzies om domme dinges ,kheb altij gevochte voor hem,maar wederzijdSs? ik weet niet wak moet doen met hem… kan iemand mij helpen?XXX

Ok pfew typ jij altijd zo?
Sorry ik snap er niks meer van xD

dumpennn,
hij is een jaar vreemd gegaan,
straks doet hij dat ok bij jou

lijkt me niet echt de meest betrouwbare vriend…
en dit is heel slecht ik weet het haha, maar ik vind deze lyrics van ne-yo hier heel gepast :’)

well if he was trickin when you met him
what makes you think that he aint trickin now
and if he had a girlfriend when yall hooked up
what makes you think that he wont mess around
it’s just common sense

anyway, sterkte

omg die tekst is echt perfect!!!
Mn ex ging vreemd, en ik hoor via via dat zijn vriendin hem heel strak aan de lijn houd omdat ze hem niet vertrouwd. Nou eige schuld dikke bult zeg ik dan. Je moet van een jongen afblijven die een vriendin heeft. En als hij zo dom is om er toch in te trappen, gaat dat ook bij een ander weer gebeuren

Dumpen. Duh…

Ik snap er ook vrij weinig van, maar wat ik uit je verhaal kan opmaken: hij is een jaar met jou vreemd geweest en nu moet jullie relatie geheim blijven? Ik zeg: dumpen.

snap je tekst niet. Een beetje ABN zou wel fijn zijn. Maar gewoon dumpen want hij is een jaar vreemdgegaan met jou toch?

euh. Dus jij bent zijn geheime minnares? Dat is zo fout. Dumpen.

Wat dacht je van dumpen? Die jongen is een jaar lang vreemdgegaan met jou en nu jullie ‘gewoon’ samen zijn wil hij niet dat iemand anders weet dat jullie een relatie hebben? Vreemd figuur. Waarom pik je dat überhaupt? Hij vindt 't volgens mij wel lekker om een vriendin te hebben die helemaal geen vraagtekens zet bij wat ie doet…

Huh? Jullie hadden een relatie terwijl hij ook een relatie had met een ander als ik het goed begrijp?

Nou, dat lijkt me duidelijk. Dumpen die handel. Een relatie heb je met zijn tweetjes in het openbaar. Niet met drie en in het geheim.

Dus je wist dat hij een ander had toen jij met hem had? Wat een zelfrespect.

Duidelijk. Dumpen.