wat moet ik met mijn vriend?

Ik heb sinds 6 weken een vriend, en we zijn echt helemaal verliefd. We waren ook al 7 maanden bezig, voordat we iets kregen. We spraken elkaar echt iedere dag uren op msn. Maar deze week is het ineens veel minder. Maandagmiddag sprak ik 'm wel een paar uur, en hij zou 's avonds nog op msn komen. Laat op de avond smste hij dat hij niet meer kon komen, want de ouderavond was uitgelopen. Maar ik wist ook niet dat hij daarheen moest, en normaal verteld hij zo’n dingen altijd. Dinsdagmiddag was hij de hele middag bij een vriend, en alleen 's avonds sprak ik hem even. Woensdag was hij ook al de hele dag bij een vriend, en toen ik 's avonds smste of hij even op msn wilde komen, kwam hij ook wel even, maar daar was die vriend dus ook bij… Gisteren was hij blijkbaar ook weer met vrienden, en toen ik hem smste kreeg ik niks terug. Toen kreeg ik vannacht om half 4 een offline-bericht dat hij bij vrienden was geweest, en niemand z’n telefoon mocht lenen om terug te smsen. (hij heeft geen btg) En hij was wel heel lief, en zei dat hij mij ook heel erg miste enzo. Maar normaal praten we zóveel, en nu deze week ineens heel weinig… Ik ga vanavond waarschijnlijk naar hem toe, maar ik wil hem van tevoren wel nog spreken, want we hadden eigenlijk niet echt afgesproken bij wie we zouden afspreken. Ik vind het ook zo raar om te gaan bellen, want dat doen we nooit… En ik moet nog tot 5 uur werken, dus dan kan ik ook niet op msn.
Ik heb ook de halve nacht niet kunnen slapen, en had zelfs nachtmerries enzo, maar dat komt omdat ik me heel snel druk maak over hem (heeft zo z’n redenen)
Wat moet ik doen?
sorry dat het zo lang is!

ik denk niet dat je je zorgen moet maken!

Ik zou je niet zo druk maken dat je hem deze week minder spreekt. Hij moet toch ook tijd met z’n vrienden doorbrengen? En dan is het voor die vrienden ook niet gezellig als hij de hele tijd met jou zit te smsen.
En over vanavond; bel hem gewoon! Het is je vriendje en ook al doe je dat misschien nooit, het is toch veel makkelijker?

Ik wil ook dat ie gewoon met z’n vrienden is, daarom wil ik hem ook niet om het uur gaan smsen ofzo. Maar ik heb hem toe net gesmst dat ik zijn offline-bericht had gelezen & iets heb teruggestuurd, en of hij dat zo snel mogelijk wil lezen + via de pc even wil terugsmsen dan. Zou dat goed zijn? :x

Ja dat kan, maar als je niet snel een reactie krijgt zou ik hem gewoon bellen hoor!

Maar wat als hij weer bij zijn vrienden is? Dan denken die dadelijk ook dat ik hem stalk ofzo…

Tuurlijk niet joh. Als je met hem hebt afgesproken kun je best even bellen om het wat te vragen over vanavond. Je hoeft ook niet een half uur met hem aan de telefoon te zitten:’) En tuurlijk ben je dan geen stalker.

Ach hij heeft ook vakantie, laat hem lekker met zijn vrienden dingen doen. :] Heeft ie je volgende week weer meer te vertellen. En ik denk dat je hem niet op zijn lip moet gaan zitten etc. dat zou ik zelf ook heel vervelend vinden. Gewoon elkaar een leven gunnen. ^^ én hij zoekt uit zichzelf contact met je, dan is er zeker niks mis volgens mij. c: Je hoeft je niet zo druk te maken is nergens voor nodig. :3

Ik zal het proberen… Ik hoop gewoon echt dat hij iets laat weten. Zou ook best kunnen dat hij nog in bed ligt, aangezien hij om half 4 nog niet sliep… Maar ik vind het echt heel raar, want normaal gaat ie na school heel weinig naar vrienden, en nu hadden we wel pww, dus waren we heel vroeg uit, maar nu gaat hij iedere dag? En normaal spreken we elkaar écht iedere dag zoveel, en anders smsen we wel… Maar hij heeft dus geen btg :expressionless:

We hadden nog geen vakantie, maar goed… Maar ik weet ook niet waarom ik me zo druk maak, maar ik mis hem echt zo verschrikkelijk :blush: en normaal mist hij mij altijd nóg veel meer?

Misschien moet je proberen hem iets meer vrijheid te geven, het is echt niet nodig om elkaar elke dag uren te spreken. Een keer een dag een halfuurtje is ook prima als je later die week nog afspreekt.
Ik denk dat het wel goed komt, je hoeft je echt niet druk te maken.

En koop anders als pre-kerstcadeautje beltegoed. Zodat ie je kan smsen :wink:

Je hebt helemaal gelijk! Maar hij is net online gekomen, dus het is weer helemaal goed (a) heel erg bedankt!

Mijn vriend liet op gegeven moment ook minder van zich horen.Volgens mij is dat vrij normaal hoor. Jullie hoeven elkaar niet elke dag te zien of te spreken, dan raak je alleen maar sneller op elkaar uit gekeken. Dus geef hem inderdaad wat vrijheid. En als je er echt mee zit, dan moet je er met hem over praten. Als je niks zegt wordt je er zelf alleen maar ongelukkiger door.

Na een tijdje wilt hij toch meer met zn vrienden omgaan dan dat hij deed toen jullie net samen waren. Das best normaal volgens mij, bij mij is dat ook zo gegaan. Alleen zorgen wij ervoor dat we minstens 1 dag perweek gewoon de hele middag+avond hebben, in RL niet op msn. Je hoeft elkaar niet élke dag uren op msn te spreken, hij heeft ook nog een leven buiten dat, en het is toch veel leuker om in het echt met elkaar te praten en alles te vertellen wat je wilt vertellen?:grinning: En

Je mag je vriendje altijd bellen hoor… daar is hij tenslotte toch je vriendje voor! En zeker voor nuttige dingen zoals over waar jullie afspreken?