wat moet ik met hem?

ik ben bezig geweest met een jongen ik ben nog nooit zo verlieft geweest we hebben afgesproken en het was echt heel gezellig! hij had daarvoor (toen ik al met hem bezig was) met een ander gezoend, dat heb ik hem vergeven. maar we kregen steeds ruzie en hij twijfelde de hele tijd… ik was nog wel echt verlieft maar we besloten om ermee te kappen! het is nu zo’n 2/3 maanden geleden maar ik ben nogsteeds smoor op hem maar hij heeft nu n ander (geloof ik) ik weet echt niet wat ik moet doen, ik spreek hem niet meer maar als ik hem op school zie lopen gaat mijn hart nogsteeds sneller kloppen. moet ik hem vergeten? hebben jullie ideen hoe?

ik zou hem proberen te vragen hoe hij zich erover voelt, als het voor hem echt voorbij is zal je je erbij neer moeten leggen.

ik spreek hem nietmeer! en zou niet weten hoe ik weer met hem in contact kan komen?

ik spreek hem nietmeer! en zou niet weten hoe ik weer met hem in contact kan komen?

je moet hem vergeten hoe moeilijk het ook is, aangezien je denk ik niet tussen hem en zijn (nieuwe) vriendin tussen wil komen.Probeer gewoon wat afleiding te zoeken, praat met andere jongens bijv. Of vriendinnen.

ja ik ga gewoon afleiding zoeken!

Fuck the boy.

jezuus,
k’moet het uitmakn met me vriendje,
hij vraagt of ik nog van hem hou?
wat is dat voor vraag, omdat we gisteren ruzie hadden omdat hij waarschijnlijk heeft gezegt dat hij het gaat uitmaken, lekkerdan.
&dan zegge dat je er niks van weet en dat lees je op hyves neee serieus ik weet niet hoe die er bij komt ik heb niks DOORGELULT te lezen op je vriendje z’n hyves.
Morgen 2 maanden, morgen uitmaken?
Helpp me

Ehm volgens mij kun je dit beter even bij “Hier kan je alles over hem kwijt” plaatsen. Meer reacties vermoed ik, dat is namelijk een algemeen topic.

jaaa indddd.
jaaaa indd.

Laten gaan…