Wat moet ik met hem doen?

Hoi!
Ik ga het even kort vertellen hoe het zit. Ik woon sinds een jaar nu ongeveer in een nieuwe stad, waar ik aan het begin een leuke jongen heb leren kennen. De eerste 3 weken is het wat meer dan vriendschap geweest, maar dit heeft hij toen beëindigd, omdat hij dacht dat ik niet echt verliefd op hem was / zijn eigen gevoelens minder werden. Hierna zag ik hem nog wel wekelijks door verschillende activiteiten, maar echt contact hadden we niet meer. Alleen de laatste tijd gaat dit wel weer wat beter, we moeten samen wat dingen regelen en ik spreek hem ook wel weer meer. Ik begin hem eigenlijk ook weer leuk te vinden. Ook heb ik soms het idee dat dit wederzijds is, maar dit weet ik niet zeker. Het ene moment doet ie heel afstandelijk en het andere moment juist niet.
Nu is het zo dat ik eergister een feestje had, waar hij ook was. Ik ging even met hem & een gezamelijke vriend naar het huis van die gezamenlijke vriend om wat te eten, hier werden wat flauwe opmerkingen gemaakt, we hadden alle drie namelijk ook behoorlijk wat alcohol op. Toen zat ik vol en vroeg ik of hij het wou opeten, hij zat eerst even vies te kijken, maar toen zei ik dat ie mn speeksel toch al had geproefd, dus wat zou het boeien. Dit soort dingen kwamen de hele avond nog wel voor. Die andere vriend vroeg ook of ie goed kon zoenen enzo en ook ging het er over of we tussendoor al iemand anders hadden gehad. Hij zei dat dit bij hem niet het geval was en ik liet het een beetje in het midden.
Toen ik thuis was gekomen heb ik met mn aangeschoten hoofd nog een berichtje gestuurd met de vraag of het echt zo was dat ie met niemand meer na mij gezoend had. Toen zei hij nee en vroeg hij waarom ik dit zou willen weten. Daarna nog een beetje een vaag gesprek en toen namen we ‘afscheid.’ Hij zij truste & kusje :wink: waarop ik antwoorde: ‘dat zou je wel willen hé!’ Hierna zei hij, dat klopt. Dus ik nog een keer verduidelijking vragen, waarop hij antwoorde met: jij dan? Hierna heb ik gezegd dat dit geen antwoord op mijn vraag was en toen was het gesprek voorbij…
Nu weet ik echt niet meer wat ik moet doen en wat hij er allemaal mee bedoelde. Hebben jullie tips? Ook weet ik zelf niet 100% zeker of ik hem leuk vind en wil ik eigenlijk mijn eergevoel houden en niet weer met hangende pootjes bij hem terug te komen… Maar ik weet het gewoon echt niet meer…
Danke!
Lisa

Ik zou het hem gewoon vragen, dan weet je het meteen. Iets in de richting van: ik kreeg laatst het idee dat je me misschien wel leuk vindt, in hoeverre klopt dit.

Maar als ik hem nou toch niet leuk vind, geef ik hem met zoiets dan niet weer hoop?

Ja dat wel, ik zou dan even wachten totdat je zelf weet wat je wilt.