Wat moet ik met hem doen op schoolkamp?!

Heyy girlss,

Ik heb nu een vriendje enzo, en over 2 weken gaan we samen op school kamp. Super leuk en ik heb er super veel zin in. We weten alleen niet wat we allemaal gaan doen samen, we willen veel tijd bij elkaar doorbrengen enzo, en we hebben dit al bedacht:

1. Samen in de bus
  2. Knuffelen
  3. Zoenen
  4. Samen slapen
  5. Samen ontbijten
  6. Hand in hand lopen
  7. Shoppen
  8. Selfiess
  9. Elkaars haar en make up doen
  10. Uitgebreid praten en hyper zijn

Weten jullie nog iets leuks ?

xoxo

zoals @incognito zegt… Ik en mijn vriend zijn verliefd geworden op zo’n kamp. Hij is zelfs naar huis gestuurd omdat hij in mijn huisje sliep :hammer: Maar alle leuke dingen komen vanzelf

Niet plannen, je kunt gerust met elkaar afspreken om met elkaar in de bus te zitten, maar een knuffel of zoen gepland? Nee gekkie, dat gaat helemaal vanzelf!

Gaan jullie plannen “hyper te zijn”?
Serieus,
je moet dat soort dingen niet forceren.
Gewoon plezier hebben en dan komen dat soort dingen vanzelf.

Elkaars haar en make-up doen?:’) :grinning_face_with_smiling_eyes:

Haha, idd, denk niet dat ie blij met je wordt als jij in het bijzijn van jullie school zijn haar en make-up gaat doen.

Niks forceren, stop met plannen. Leuke dingen horen vanzelf te gebeuren.

haha ja :’)

maar indd, niet forceren, komt vanzelf allemaal wel toch

Samen slapen? Denk niet dat ze dat toelaten. Vergeet ook niet gewoon leuke dingen te doen met je vriendinnen en hij met zijn vrienden.

Ik zou zijn nagels lakken.

Dit in combinatie met je username is erg verwarrend voor mij.

Oh ga in godsnaam het hele kamp met je vriendje aantutten en kleffen, dat is enorm irritant voor de rest van de groep :’)

zijn makeup doen zal de rest dan wel weer waarderen

gewoon NIET plannen en kijken hoe het loopt :slightly_smiling_face: anders krijg je van die geforceerde dingen…

Ik snap dir allemaal dus niet, haha.
Je moet helemaal niks plannen, dat komt vanzelf wel:(
&ga je nu echt je vriendje zijn make-up doen?
En het belangrijkste vergeet niet datje nog vriendinnen hebt!

wat hierboven wordt gezegd: vergeet je vriendinnen niet!!!
Mijn beste vriendin op school heeft ook een vriendje. We gingen op schoolreisje en wij tweeën zouden samen lopen. Haar vriendje kwam eraan, dus gingen die twee de rest van de dag een beetje klef lopen doen, dat is verschrikkelijk irritant!! Dus verdeel je tijd een beetje tussen je vriendinnen en je vriendje