Wat moet ik met hem aan?

Haai,

Oké hier zullen vast wel miljoenen topics over zijn maar ik kon het echt niet vinden.

Ik weet even niet meer wat ik moet doen, ik en een jongen vinden elkaar leuk. En dat weten we ook gewoon enzo, maar we hebben nog niet afgesproken. Ik zie hem wel 2 keer per week. Nu is hier kermis en daar had ik hem gezien en later sprak ik hem op msn en toen zei hij: ‘Ja toen ik je daar zo zag kreeg ik helemaal kriebels in mn buik en ik weet echt niet waarom wij nog neit hebben afgesproken’. Oké leuk dacht ik :grin:

Maar gister waren we weer aan het praten op msn en toen zei hij ineens: ‘Ik zit nu zegmaar in wat je kan noemen een best wel rare periode… jij ben ter, maar er is ook nog iemand anders, een goede vriendin van mij die steeds meer naar mij aan het toetrekken is en ik weet zelf niet wat ik nou wil, maar jij bent gewoon zo leuk…’

Maar wat moet ik nu doen, want hij wil tijd ruimte en daar heb ik in meegestemd. Maar ik moet vaak beginnen met praten op msn, maar daar heb ik nu echt geen zin meer in want ik voel me dr echt kut door… Wat moet ik doen, hem vergeten of gewoon verder met hem proberen te praten en doen alsof er niks aan de hand is? Want het begon nu net echt iets meer te worden. En we hebben nog neit eens wat en hij is nu al aan het twijfelen…

X.

Up?!

laat hem gewoon een tijdje denken en niet altijd tegen hem beginnen te praten maar kijk of hij jou beter wil leren kenne, als ik jou was zou ik wel aan hem vragen wat hij nu eigenlijk wilt enz. &als hij het niet weet en het te lang duurt moet je niet op hem blijven wachten want misschien ben jij voor hem wel 2e keus :blush:

weetje hij kan nog wel tijd nodig hebben maar als jij je daarvoor rotter gaat voele dan hij zich voeld is ook nietgoed

en als ik in jou schuitje zat zou ik dat ook gewoon tegge hem zegge en kijke of die dat toch iets afwilspreke dat maakt zn keus denk ook makkelijker

Vraag hem wat zijn gevoelens naar haar toe zijn, en naar jou. Geef hem wel tijd, dus ga niet steeds tegen hem praten. Ik ken het, het is moeilijk, maar als je nu eens een paar dagen even niets laat horen en daarna gewoon eens aan hem vraagt hoe het met de gedachten staat, zal hij dat waarschijnlijk ook weer waarderen. Toch komen die kriebels ergens vandaan, hij zegt dat heus niet zomaar. Afspreken dus! Maar wel eerst wat tijd geven… :wink: Heel veel succes

Dank jullie wel allemaal!!
Ik vindt het best wel moeilijk om hem dan vanavond of vrijdag avond weer te zien…

Je moet natuurlijk eerst met hem afspreken. Die vriendin van hem ziet hem natuurlijk vaker IRL dus je moet gewoon met hem afspreken en hem laten zien wie de leukste is :>

Lastig, ik zou hem idd wat ruimte geven, en ook is wachten totdat hij tegen je praat, stel het voor om gewoon een keer wat leuks te doen?
En zet je zinnen niet teveel op hem?

Even kleine updat, niet dat dat interessant is maar ik wil het gewoon even vertellen (A)
Gister had ie me gewoon gesmst en gekrabbeld en begon ie tegen me te praten op msn. Dus ik snapte het niet helemaal meer, en dat had ik hem ook gezegt.
En toen zei hij: Ja misschien is het beter als we morgen in ‘real life’ even afspreken want ik denk dat ik er wel uit ben.
Dus k stemde in. Maar ik was een beetje kortaf omdat ik aan het leren was. En toen zei hij dat hij het ook nu kon vertellen. Dus ik zei: doe maar (A)
EN toen kwam het verhaal: hij was gister op B-pop met o.a dat andere meisje. en hij had de hele dag aan mij gedacht en was helemaal niet met dat andere meisje bezig (A) Dus hij gaat haar vertellen dat hij haar neit leuk vind enzo…
:grinning: Dus ik was blij :grinning:

Dankjullie wel voor al jullie tips!

X.