Wat moet ik met dit rokje?

Ik heb echt geen idee hoe ik dit rokje moet combineren.
Hebben jullie misschien goede ideeën?
Alvast bedankt!

Liefs, Jenny

http://i54.tinypic.com/339hcud.jpg

misschien iets oversizeds erin proppen?
ben bang dattie snel truttig word?
een oversized bloesje/shirt zal wel kunnen denk ik?

ten eerste wat een mooie rok.

ten tweede ik zou er een witte blouse op aan doen (wel in de rok doen zeg maar)
met een mooie grote ketting

xx

en zal ik die bretels achtig iets over mijn schouders doen of laten hangen?

je kan er net als lauren een wit oversized shirt in doen met een blazer ofzo… je moet maar even kijken op google en dan in typen lauren conrad in rokje
succes!
x

ik zal er een shirt opdoen met een (oversized) vestje eroverheen.
en persoonlijk vind ik grijs altijd leuk staan met blauw.

(ik zal even op www.wefashion.nl kijken bij de kinderen want daar staat precies zo’n rokje gecombineerd)

leuk!
als je het combineert met iets oversizeds groot vest ofzo
met iets nets word het al snel te tuttig denk ik…

ik zou er geen blousje in doen eigenlijk, dan wordt ie heel snel te netjes denk ik.
misschien met een niet al te netjes t-shirt (bijv. oversized) en een lang vest?
ik heb eigenlijk geen idee wat ik met de bretels zou doen, ik denk gewoon laten hangen.

een strak of juist oversized wit shirtje met een vestje, panty en brogues?

of je knoopt de bretels eraf,
dan kun je n zwart shirt met n printje int wit ofzo erop aan?

wit bloesje zou ik erin doen , leuk rokje!

ik zou de bretels er wel aan laten maar los laten hangen. Ik zou dit rokje combineren met een zwarte majo/panty, een zwart hempje en vestje, een oversised ketting + van die grote brede armbanden en motor boots. Mag ik misschien vragen waar dit rokje van is want ik vind hem echt super leuk ( ja ik ben een na aper) x

bij de primark! :slightly_smiling_face:

ik zou er een wit of zwart topje in doen, en dan een blazer erop, misschien met een sjaal ofzo

ooh die is leuk
doe er een zwart shirtje boven met een zwarte legging en dan hakjes in dezelfde kleur.

je kunt er een wit hemdje onder doen met dan een riem een een blazer enz…

'm aan mij geven! (L)
misschien kan je 'm met een rood/wijnrood shirtje combineren. of anders een wit of een zwart shirtje. een oversised wit shirtje kan er ook leuk bij! maar ik zal je bovenstukje wel in de rok doen.
met een zwart blazertje word 't wel weer wat netter, maar dat zal ook heel leuk staan!
draag er een lange zilveren of zwarte ketting bij, leuke oorbellen en armbanden.
een dikkige wollige zwarte majo, en dan zarte laarzen of zwarte ballerina’s. zwarte pumps kunnen ook maar dan word het weer wat netter.
ooh ja, ik zal die bretel dingen niet over je schouders doen maar zo laten hangen

Zwarte Sleehakken, zwarte panty, zwart shirt ,zwarte blazer + sieraden…