Wat moet ik met deze vakantie? ;(

Zowat iedereen is op vakantie, ik heb (nog) geen werk, ik woon in een gehucht, mijn moeder haat alle soorten uitjes en bepaalt, blijkbaar, wat er wel en vooral NIET gebeurd deze vakantie… Aaarghh… Heeft iemand tips zodat ik deze vakantie niet lig/zit te verrotten op mijn kamer, en achter mijn laptop? :S Alvast bedankt…

Ga tekenen, lezen, werk zoeken, een instrument bespelen, zonnen, muziek luisteren, foto’s maken, kleding kopen, sporten, leren naaien, armbandjes maken, series/films kijken, zwemmen, whatever.

http://www.girlscene.nl/l…vakantie_anti-verveeltips

http://forum.girlscene.nl…Topic/list_messages/76245

Deze artikeltjes lezen, kijken wat je leuk lijkt en dat gaan doen! Staan heel veel leuke dingen in :slightly_smiling_face:

^ Gewoon liggen zonnen in je tuin/park? Is heeeeeerlijk met dit weer en geen geld nodig!

Probeer iets creatiefs te doen, armbandjes knopen, tekenen, dingen pimpen (zoals je kamer of fiets ofzo) geef je kamer een grote beurt c:

Ik ga ook niet op vakantie, maar ik ben dondersdruk xD Ik heb hier en daar klusjes gefixed. En heb een tijdje schilderles gegeven aan een meisje.
Verder teken ik heel veel, en maak zo af en toe iets in het Foto bewerk topic enzovoort. Zoek iets op voor jezelf om te doen =) Ik weet niet of je creatief bent? Of je bijv kan tekenen? Zo ja, kan je een topic starten en outfits tekenen.
(Ik ben goed in mijzelf bezig houden haha :’) Ik verveel me echt nooit. Dat was ook het probleem van mn ouders als ze straf gaven, alleen op de gang vond ik prima lol)

Oh ik zie dat je idd creatief was. En dat kan je nu weer naar boven halen! =D Doorzoek blogs, of pinterest voor ideetjes. Er is zoooveel te doen.

er zijn 104 dagen zomervakantie voor de school weer gaat beginneeeen. maar het grootste probleem waar me nu mee zitten is dat we iets moeten verzinneeen. BIJVOORBEELD bouw een raket, een mummie gaan slaan, de eifeltoren op. dingen bedenken die echtniet bestaan, we stoppen een aap in het sooooooooooooop…

oke sorry kon het niet laten…

Oh, ik heb precies hetzelfde probleem. Ik heb me prima vermaakt. Tot gisterenavond, toen sloeg de verveling gigantisch toe.

Waarom niet over iets anders? Je kan het proces van iets wat je maakt dagelijks laten zien.

En ja, dat niet-vervelen komt eigenlijk door allerlei fora zoals GS. Ik heb er behoorlijk veel mensen leren kennen. Alleen het praten met elkaar kan een hele dag in beslag nemen. Ook doe ik aan Livestream; ik teken dan iets digitaal en wie wil kan meekijken en meechatten. Er zijn zoveel manieren.
Verder game ik ook, dus ja… ik heb altijd wel iets te doen xD

Sporten, tekenen, verhaal schrijven, dagboek bijhouden, knutselen, lucky paper stars maken, origami, winkelen en als je geen geld hebt gewoon een beetje rondsnuffelen in winkels, je kamer opruimen en schoonmaken of een make-over geven, leuke dingen uitproberen met make-up of schmink, nailart, dingen bakken, helpen in het huishouden, fotografie, smoothies maken, cocktails maken, recepten opzoeken, foto’s van jezelf maken, schilderen, boeken of tijdschriften lezen, Girlscenen, je schoolagenda pimpen, een blog bijhouden, films kijken of series volgen, muziek luisteren op je kamer. Okee meer kan ik niet bedenken. xD