Wat moet ik met deze jongen?

Er is een jongen van mijn werk die ik leuk vind, een vriendin van mij heeft mijn nummer aan hem gegeven, hij smste eerst omdat hij niet wist wie ik was en hij toch wel nieuwsgierig was.
Dus een paar dagen later moesten we allebei werken en zei die later dat die achteraf wel wist wie ik was, maar dat hij mijn naam niet wist.
Vanaf toen zijn we heel veel gaan smsen, later ook msnen, was allemaal heel gezellig.
Totdat ik hem vroeg of die een keer wou afspreken, had die bijna tentamenperiode wat die niet wou verneuken, had die geen tijd met school en werk en dat soort dingen.
Dus had niet veel keus om het zo te laten, later heb ik hem gevraagd of die dacht dat het wat zou kunnen worden tussen ons, zei die: ik weet het niet, kan er nu nog niks over zeggen.
Had ik aan hem gevraagd wat er voor moest gebeuren dat die het wel zou weten, zegt die dat moeten we afwachten.
Maar nu een paar maand later smsen we nog steeds, msnen we nog steeds, maar heb ik nog steeds geen duidelijkheid.
We zien elkaar ook maar heel weinig op het werk, alleen donderdag heb ik hem even gezien, omdat ik boodschappen ging doen en hij gevraagd had of ik dan ’s morgens zou komen omdat hij tot 12 uur moest werken, ja we werken in een supermarkt.
Hij laat ook niet zo heel veel merken, maar misschien komt dit ook omdat hij best een verlegen jongen is en iedereen op het werk zich er mee bemoeit, waar we allebei helemaal gek van worden.

Nu is mijn vraag, hoe krijg ik meer duidelijkheid, ik weet niet of ik het nog een keer moet vragen of gewoon moet afwachten.
Want om eerlijk te zijn wil ik nu eigenlijk wel weten waar ik aan toe ben.

Sorry als er al een topic over is.

tja, misschien kun je nog een keer vragen of hij wat af wil spreken? Gewoon een keer voor de gezelligheid ofso? Want op msn is iemand meestal wel anders als in het echt enzo :slightly_smiling_face:

Ja inderdaad, daarom wou ik ook afspreken, gewoon om te kijken of het in het echt net zo gaat als op msn.
Net zo gezellig is enzo, maar als hij niet weet wat hij wil dan schiet het niet echt op.

hij lijkt niet erg geinteresseerd.

Maar dan vind ik het wel raar, dat die elke avond met mij praat op msn, terwijl die in het begin smste dat die nooit op msn was, en soms ook zegt, je bent de enige waarmee ik praat.

Heb je nou al met hem afgesproken of niet? Nee toch? Dan vind ik dat je veel en veel te snel gaat. Ik zou niet zo maar vragen of het iets zou kunnen worden. Misschien ziet hij jou wel gewoon als een vriendin? Ik zou eerst maar is even een keer afspreken en dan kan je na 2, 3 of 4 date’s, (??) kijken of er een klik is en kan je nog eens vragen wat hij nu verder met jou wilt.

Als je al met hem hebt afgesproken dan geld dit natuurlijk niet :wink:. Dan zou ik gewoon nog wat vaker afspreken. En het misschien ook maar vooral van uit hem laten komen. Ik weet hoe moeilijk dat is want ken het zelf helemaal. Maar niet alles moet van jou komen.

Succes!

Ja misschien ga ik ook wel te snel, maar hij is zo leuk (A).

Haha snap ik, ik zou gewoon even wachten tot dat hij er over begint. Heel lastig maar anders ben je misschien weer te opdringerig in zijn ogen. En als het echt heel lang duurt na 2 weken nog eens beginnen over misschien een keer samen naar de bios/bos/park/stad/huis?? Ik weet niet.

Wel laten horen als je wat hebt afgesproken he?

Ja dat moet ik maar doen inderdaad, dankjewel!
Als hij er over 2 week nog niet over begonnen is, dan vraag ik het zelf nog een keer, en tot die tijd ga ik gewoon nog gewoon verder met hem smsen/msnen. :grinning:

dit had ik ook :slightly_smiling_face:
alleen had ik niet met die jongen gepraat en kende een klagenoot van me hem.
en toen zei ze dat hij mij leuk vond en blablabla maar daar merkte ik niks van :slightly_smiling_face:
daarna wou die een gesprek met me beginnen op schoolfeest maar er was zoveel lawaai dat ik dat niet doorhad en blablablaaa.
toen was die teleurgesteld volgend dat klasgenootje.

nouja de moraal van dit verhaal is: het is niks geworden tussen ons :wink:

ik bedoel geinteresseerd als in vriendin zijn, hij ziet je meer als gewoon denk ik.