wat moet ik met deze jongen?

heee,.
ik zit met big problem… afgelopen zaterdag heb ik tijdens kersenfeest een heel leuke jongen ontmoet, hij bracht me thuis en hebben het goed naar de zin gehad,. ook gezoent enzo… maar nu ga ik aankomende zaterdag voor 4 weken werken in Frankrijk en zie ik hem dus niet meer dus bedachten we dat vrijdag middag wel kon afspreken omdat ik 's avond danswedstrijd heb. maar nu weet ik bij godniet wat ik moet gaan doen want ja ikweet helemaal neit wat we elkaar te vertellen hebben en het word zowiezo een beetje genant misschien omdat toen hij me naar huis bracht we buiten nog wel dik een uur hebben staan zoenen en toen me ouders thuiskwamen enzo best genant. maar ja wat moet ik dus gaan doen en waar kan ik het met hem over hebben?? ik weet echt neit wat te doen maar ik weet neit vind het tog wel leuk enzo

xxx

strand, bioscooop, terrasjee, zoveel eigenlijk

Je zou een vriendin mee kunnen nemen en dat hij een vriend mee neemt? En dan misschien met z’n vieren gaan zwemmen? Zo voelt het iig niet zo “formeel” zeg maar.

Als je niet weet wat je moet zeggen weet ik niet of dat veel goeds voorspelt. Als er gewoon een echte klik is tussen jullie dan weet je wel waar over te praten, dat komt gewoon vanzelf.
Veel succes/plezier!

iets leuks gaan doen,:slight_smile:
bijvoorbeeld strand of die shit :slightly_smiling_face:

In de avond ergens op het strand ofzo, of een lekker rustig plekje. Drukke plek kan ook, in de buurt van een bar?

heee alleemaal tnx voor de tips… ben naar het strand geweest, toen we er waren werd het steeds schemiriger en het was een prachtige zonsondergang… net als de date eigenljk het was top;)

waar heb ik me eigenlijk zorgen omgemaakt:$ deze leuke boy zit nu bijna elke dag naast me en is super lief :smiling_face_with_three_hearts:

Haha, is het nu je vriendje?