Wat moet ik met deze jongen

-

Verwijder en blokkeer hem van alles en zeg gewoon nee.

Oeff wat een lastige situatie. Als hij echt zo’n ‘goede’ jongen was, zou hij het respecteren dat jij hem niet op dezelfde manier ziet en je niet zo claimen. Ik zou afstand van hem nemen, want dit gedrag is echt niet normaal. Zoals het nu gaat lijkt hij misbruik te maken van het feit dat jij niet goed voor jezelf op durft te komen en dat is heel erg fout van hem!

Loverboy.

Zou niet eens vrienden met hem willen zijn

Ik weet niet maar op de een of andere manier kan ik mij het niet voorstellen dat hij een loverboy is. Hij betaalt wel altijd alles voor mij, en eigenlijk vind ik dat irritant. Want ik weet toch zeker dat ik niet bij hem ga blijven…

En verder is hij verschrikkelijk dominant weet echt alles beter. Maar op de een of andere manier kan ik niet bij h em weglopen, omdat ik gewoon het gevoel heb dat ik geeen kantje meer op kan. Hij claimt mij zo enorm. Ik ben gewoon niet sterk genoeg om te zeggen dat ik hem niet meer wil zien.

Verbreek alle contacten, vermijd hem en probeer hem langzaam te vergeten. Jij mag niet het gevoel krijgen alsof je afhankelijk bent van hem want dat is het gevoel dat hij in jou wilt krijgen. Hij wilt jou zo veel mogelijk controleren door jou zo voor hemzelf te winnen, maar zo werkt liefde niet helaas. Het moet van twee kanten komen.

Pas op meisje, wees bewust waarmee je bezig bent. Maak niet dingen stuk die niet meer te repareren zijn. Pas op voor valkuilen want de route daarnaar ziet er meestal (verdacht veel) zo uit.

Tijdens het lezen dacht ik ook meteen loverboy. Zelfs als hij dit niet is weet je zelf ook wel dat er ´iets´ mis is.
Verwijder en blokkeer hem inderdaad overal. Gaat hij door dan naar de politie.
Je doet dan niet meteen aangifte maar er is een melding van en tevens stuur jij hem (meestal) een brief dat hij moet ophouden met stalken (politie helpt je hierbij). Gaat hij door, dan kan je aangifte doen.
Hopelijk hoeft het niet zover te gaan maar in ieder geval blokkeer en verwijder die jongen zo snel mogelijk, voor je het weet zit je in een situatie waar je jezelf niet meer uit kunt redden.

helemaal gelijk. hij neemt de beslissingen in de vriendschap en geeft de bevelen uit. dat is niet normaal.

die heeft niet in de gaten hoe een relatie hoort te zijn, foute boel dus!

Blokkeer en verwijder hem van alles en vertel je ouders of je familie of vrienden wat er aan de hand is. Dat laatste zou ik echt doen, ik weet niet hoe oud je bent en of je nog thuis woont maar als hij dan echt raar gaat lopen doen, weten mensen er in ieder geval van!

Dit inderdaad.

En bewaar creepy berichtjes als bewijs

Wow, dat is eigenlijk gewoon eng. En dat na 3 dates.
Gewoon blokkeren inderdaad en als 'ie dan toch naar je toekomt de deur voor z’n neus dichtdoen.