wat moet ik met deze jongen? ;p

Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, want ik vind een jongen best wel leuk. Ben niet verliefd denk ik, maar hij en ik smsen iedere dag heel erg vaak en we zetten dan ook 12 xjes achter de sms. (; En als hij smst dan word ik echt heel blij en soms hebben we het dan ook over de liefde. maar ik durf niet te zeggen dat hij wel leuk is, omdat hij niet knap is. Maar hij is wel lief! En ik weet niet zo goed wat ik hiermee aan moet ;$
Ik spreek hem vaak op school enzo en we gaan ook vaak samen iets eten in de stad en dan hebben we de grootste lol. haha, maar ik weet niet wat ik hiermee aan moet.
Nog tips? (aa)

jezus… hoe oud ben je?
Je knapt op hem af omdat hij fantastisch is, maar lelijk?

edit je topic, en maak van de titel: wat moet ik met mezelf

ik ben 16 en jij moet niet zo raar doen. als je zo dom over mij denkt, zet dan gewoon helemaal GEEN reactie. danku.

hahaha WIN.

OT: Ik vind het echt nergens op slaan dat je hem helemaal grappig/fantastisch vindt, maar omdat hij niet Zac Efron is weet je niet wat je moet? Ga gewoon door met wat jullie nu al aan het doen zijn, en dan komt het vanzelf wel aanwaaien.

Sorry voor het hebben van medelijden met hem omdat je op hem afknapt (:

Nee oke, maar kijk. Als ik met hem zou nemen, dan zou ik me zo stom voelen omdat hij niet mooi is. Al mijn andere exen zijn wel knap! En ik schaam me dan beetje als ik met hem zou lopen ergens. dus vandaar.

*zucht*

ja misschien waren je exen knapper… maar ze zijn niet voor niks je exen toch -.-
dus probeer het gwn en niet zeiken -.-

Ben je niet stoer als je geen mooi vriendje hebt ofzo dan?
Het gaat toch om het innerlijk?

Soort zoekt soort , geef maar toe je zit nog in de ontkenningsfase je wilt de waarheid nog niet weten over jezelf :slightly_smiling_face:

Die gozer zit nu waarschijnlijk op fok ofzo , en heb daar een topic geopent als in ’ chill wijf maar wel tering lelijk… neuken of niet ? ’

ja, maar met AL (?) je andere exen is het ook niks geworden, dus is knapheid blijkbaar niet de randvoorwaarde voor een goede relatie…

Het is ontzettend stom om iemand niet leuk te vinden omdat diegene niet knap is, maar ik moet toegeven dat uiterlijk heus wel een beetje meespeelt (bij mij) - tenzij een jongen écht leuk is, en het enige minpunt zijn uiterlijk is. Dan maakt het me niets uit.

Als je hem echt echt leuk vindt, moet je niet letten op zijn uiterlijk. Als je hem afwijst alleen maar om zijn uiterlijk (zo van hij is zooooo fantastisch maar lelijk), dan ben jij hem niet waard.

hahahahaha geweldig (:

haha is dit een grap? Moet hij bij het rijtje passen? Anders valt hij er buiten? Die exen zijn je exen om een reden, ze pasten blijkbaar toch niet zo goed bij jou. Maar hij, die wat minder knap is volgens jou, pas goed bij je maar daar wil je niks mee omdat hij dan niet in je rijtje past??? :nauseated_face:

Dus stop je ermee, je geeft hem alleen maar valse hoop.
Je weet toch al dat het niks wordt dus kap er dan mee.

doe dat maar voor jezelf ;] die jongen verdient beter

whaha, geweldig! :grinning_face_with_smiling_eyes:

Ik vind dat die mensen wel lullig doen hierboven hoor…

Tuurlijk is uiterlijk belangrijk, maar niet iedereen is knap: Als hij zichzelf gewoon goed verzorgt en hij is verder wel gewoon helemaal geweldig, zou je toch voor het innerlijk moeten gaan: Want waar het uiteindelijk om gaat is niet wat je vrienden of anderen denken als je met hem over straat loopt, mocht je je daarvoor schamen, maar om wat jíj van hem vindt en hoe goed jullie bij elkaar passen.

ik heb uberhaupt al medelijden met die jongen, dat jij je als ‘goede vriendin’ voor hem schaamt… Dat is echt erg. Laat hem dan met rust als je hem zo lelijk vindt. Dan kan hij tenminste een echt lief meisje krijgen die hem leuk vindt zoals hij is.