Wat moet ik mee voor 10 weken buitenlandse stage?!

Oke, dit lijkt misschien een drama topic, is het niet hoor!

Ik heb de luxe dat ik 10 weken stage mag lopen in Malta! Een enorm mooi, warm eiland ter hoogte van Tunesië. Nou ben ik een enorme chaoot en kan ik absoluut geen lijstjes maken whatsoever…

Zijn er hier keurige geordende meiden die me kunnen helpen met een inpak lijst maken? Ik mag 35 kg meenemen dus dat is aardig wat!
Ik ben zo bang dat ik of veel te veel mee neem, of veel te weinig haha

Danku dankuwel

Oh en de hoeveelheid is dus vooral een probleem! Dat ik lange en korte broeken mee moet is logisch! Maar hoeveel?! Hahah

Meenemen wat je in Nederland het meeste draagt. Ik ben sowieso een pro in licht inpakken gezien ik met 12 kilo een half jaar weg ging, haha!
Maar het is vooral dat mensen ineens allerlei dingen gaan meenemen die ze hier ook bijna nooit gebruiken. Ik draag in Nederland maar 2 spijkerbroeken, waarom zou ik dan ineens nog 2 broeken mee gaan nemen (om een voorbeeld te noemen).

te weinig meenemen kan nooit, je moet maar zo denken: je kan daar ook altijd nog dingen kopen :slightly_smiling_face: En je gaat natuurlijk ook wassen. Sowieso zou ik om kilo’s te besparen ook qua toiletspullen heel weinig meenemen. Douchegel, shampoo e.d. kun je daar ook halen.

Verder zoveel mogelijk dingen die je goed kunt combineren, of voor zowel op stage als in vrije tijd kan dragen (ik kan dat bijv niet met al mijn kleding).

Ik zou voor +/- 10 dagen aan schoon ondergoed + bh’s meenemen. 6 paar sokken. 2 lange broeken, 3 of 4 korte, 2 rokjes, 2/3 jurkjes, stuk of 6/7 hemdjes en 6/7 shirtjes, chillbroek, vestje, 2 shirts met driekwart mouw, spijkerjasje en een colbertje.