Wat moet ik kopen?:O

Hoihoi,

Mijn vriendin wordt volgende maand 25, en ik kan echt zoo niets leuks verzinnen voor haar :face_with_raised_eyebrow:
Heb dr vorig jaar een groot canvas doek met ons erop gegeven en een ring hebben we al!! ( en een ketting draagt ze niet)
Heeft er iemand een leuk idee??

Alvast bedankt :wink:

Een overnachting ofzo, wees origineel en doe iets persoonlijks.

www.bongo.nl
Misschien kun je daar iets leuks vinden?

Als jullie samenwonen en ze van dieren houdt: een katje. Zou ik zo blij mee zijn :stuck_out_tongue:

We wonen samen ja, maar hebben laatst al een konijntje gehaald die vrolijk door huis huppeld en ik ben onwijs allergisch voor katte haha dus dat wordt m niet en een hondje ook niet want daar hebben we geen tijd voor jammer genoeg !!

Misschien iets met 25 kleine leuke dingetjes waar ze van houd?
Klein zeepje, bloemetje, kaarsjes, make up oke misschien wordt het een beetje veel haha.

Luchtballon jullie saaampjes gewoon.
geloof me dat is leuker dan een standaard cadeau

picknick

daar ga ik ff naar kijken, dat lijkt me zelf ook heel gaaf !!

Luchtballon is leuk :slightly_smiling_face:

Of anders een cursus chocolade ofzo… Moeilijk!
Ik heb altijd moeite met cadeautjes voor mensen kopen. Voor m’n vriend heb ik hem kaartjes gegeven voor Katy Perry. Was errug leuk.
Dus misschien kaartjes voor een artiest die ze leuk vind? En dan een gezellig dagje er van maken, met een evt. romantisch diner in een leuk restaurantje.

nog meer ideeën??

misschien kun je kijken in het topic "cadeau voor je vriend’? heel veel kan ook voor een vriendin

dankje, ga ik even doen :grinning:

Life time supply of tampons? :’) zou ik erg blij mee zijn.

ghehe of je dat nou echt voor je verjaardag zou willen krijgen,:’)