Wat moet ik kiezen???

Voor kerstmis mag ik van me vader uit twee dingen kiezen:

1. Een best grote flatscreen voor op me kamer
  2. Een tablet

Over 1: We hebben beneden er al een iets groter dan ik mag. Ook op me kamer heb ik al een kleine (geen platte en ook geen mooi beeld). Ik zou dus wel graag een grote willen aangezien ik een bril heb die kapot is en lenzen die ik niet in krijg dus het is wel fijn een grote en scherpe tv te hebben.

Over 2: Ik(13) moet de tablet (die ik misschien krijg) met mijn zus(16) delen wat wel wat minder is. Ik en mijn zus hebben beide een iPod dus eigelijk al een kleiner versie. Op een tablet zit een camera wat wij op onze iPod niet hebben dus ik het eigelijk wel super leuk met spelletjes, apps en internet

Nu weet ik dus ECHT NIET wat ik moet kiezen :anguished:? :anguished:? :anguished:?
Please help me wat zijn voordelen en nadelen en wat vind jij dat ik moet kiezen.

xxMe Alvast thankyou
Ps. Ik moet t vanavond weten :blush:

hm, 1 denk ik.

Kijk je vaker naar de tv of zit je vaker op het internet/speel je spelletjes?

ik zou voor de tv gaan, zoals je al zei heb je die ook wel nodig, voor je ogen omdat je het minder goed ziet. dus dit cadeau is meer noodzakelijk dan de tablet.

en bovendien is het niet leuk als je je kadootje voor delen lijkt me met je zus… en je hebt al een ipod dus dat lijkt erop…

maar wel dure cadeau’s met kerstmis ofseu :flushed:

Al die eerstewereldproblemen… het leven is zwaar.

Ik zal voor de flatscreen gaan :grin:
opzich geen luxeprobleem hoor…

internet/spelletjes

Flatscreen.

OMG ik krijg het beide :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: maar nu moet ik de tablet ook met me vader delen maar hij zegt dat ie er toch niks mee doet YES

luxeprobleempje … Maar ik zal voor de flatscreen gaan

Opgelost :wink:. Moet wel zeggen dat je een leuke papa hebt hoor

ernstig ''o

Opgelost :wink:. Moet wel zeggen dat je een leuke papa hebt hoor~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
[/quote]

^okee die quote faalde haha ;$

Haha