Hoihoi,
Ik weet niet wat ik moet kiezen, dus ik heb jullie hulp nodig…
Dinsdag heb ik mijn laatste examen en daarna wil ik erg veel gaan werken, ik heb vorig jaar de hele zomervakantie op een vakantiepark gewerkt, maar op het eind van het seizoen kreeg ik niks meer te horen etc. dus toen was ik voor mijn gevoel ‘ontslagen’, en in de weekenden werk ik in de kantine van een voetbalclub. Nou heb ik eind februari een mailtje gekregen van dat vakantiepark of ik weer terug wou komen werken, en ik heb er tot nu toe 4x gewerkt in de meivakantie. Nou heb ik mijn baas vorige week gemaild met alle datums die ik zou kunnen werken in Juni. Maar ik verwachtte dat er in Juni weinig te doen zou zijn op een vakantiepark dus heb ik gesolliciteerd bij een bakkerij (waarvan de baas voorzitter is van de voetbalclub > dus ook van de kantine waar ik werk). En vandaag ben ik bij die bakkerij langs geweest en daar kan ik woensdag beginnen met werken, dus ik heb net naar dat vakantiepark gemaild om te zeggen dat ik een ander baantje had omdat ik verwachtte dat er weinig te werken zou zijn in de maand Juni. Toen kreeg ik net een mailtje terug van het vakantiepark waarin stond dat ze mij bijna elke dag ingepland hadden en dat hij het niet netjes vond dat ik dat achter hun rug om had geregeld etc. Oke, ik weet dat het niet netjes is van mij, maar het is toch ook raar dat ik nog geen planning heb terwijl dinsdag de maand Juni begint?
Dus, wat zouden jullie doen in deze situatie ? ?
Alvast bedankt