Wat moet ik kiezen

Heee!
Ik heb dus in totaal 175 euro voor mijn verjaardag gekregen& doordat ik mijn DS heb verkocht. Maar ik zat te denken , zal ik daar een ipod touch van kopen (210, dan moet ik dus nog doorsparen) of kleren en accesoires? Want ik krijg wel kleedgeld,maar dat is heel weinig dus vandaar!
Ik denk dat het beetje raar is dat ik dat hier vraag, maar wat denken jullie dat het verstandigste is?

xx

kleren en accesoires, en dan koop je gwn een goedkope mp3/4 whatever. Ik snap niet zo waarom iedereen zo’n dure ipod moet terwijl je voor 20/30 euro ook gewoon een mp3 kunt kopen en muziek kunt luisteren…

Precies!

helemaal met honeybird eens!
ik houd sowieso niet van apple en dat iedereen opeens een ipod wil…
een mp3 speler is net zo goed en ook een stuk goedkoper…!

Alsjeblieft… koop geen Ipod… echt de halve wereld loopt rond met die dingen…

okee dank jullie wel:D

Hee maar ik heb al wel een ipod he! en die is 2GB, die zit nu helemaal vol!
Dus kunnen best weinig nummers op…

En als je dan écht nog heel graag een iPod wil, dan kan je er altijd nog een voor Sinterklaas/kerst vragen xD

waarom zou je een ipod touch kopen, als je meer nummers kwijt wil, koop dan een ipod nano 8 gb. die heb je al voor rond de 120/140 euro. Je kan dan je andere ipod verkopen en dan gebruik je niet al je geld voor de ipod. Maar het ligt eraan wat weinig is voor je kleedgeld.
Ik ken het wel van weinig kleedgeld krijgen en een gedeelte van verjaardag geld voor kleding willen gebruiken. Wat ik toen deed was een gedeelte sparen/iets anders van kopen en een gedeelte kleding van kopen.

Ik zou een iPod Touch nemen, ze zijn echt geweldig, ik precies het zelfde ‘dilemma’, en ik heb de ipod gekozen (Ook omdat m’n andere iPod Nano, naar de maan was) maar ik heb er absoluut geen spijt van gehad.

Ik zou kleren en accesoires doen!
Ik bedoel je hebt al een ipod, dan gooi je er wat oude nummers af en zet je er nieuwe nummer op!
zonde van je geld om er nog een te kopen, vind ik dan.

Ik vind dat je beter een gewone iPod koopt, die Touch kost gewoon meer vanwege z’n touchscreen. En de helft van de keren werkt het niet…

nou om te beginne.
mijn vriend heeft een ipod tough. en ik ben er helemaal verliefd op! :expressionless:
dus ik zou ook voor die ipod gaan.
want kleertjes kan je altijd nog kopen van je kleedgeld.
ookal is het weinig.

Ik zou voor de kleren & accesoires gaan!

nee, ik zou gewoon bv een mp3/mp4/weetikveel kopen voor 80 euro < ofzo kopen, en de rest aan kleding/accessoirs.

Ik zou de kleding en make up kiezen. Je moet gewoon je huidige iPod legen, want ik weet bijna zeker dat je sommige liedjes bijna nooit luistert.

idd

goedkope mp3 kopen de rest bijhouden en aan je kleedgeld toevoegen :slightly_smiling_face:

Je kan toch ook een andere ipod kopen, een goedkopere en dan de rest gebruiken voor kleding.

Ipod classic is een goedkopere versie, 30GB, en je kan er films op kijken =D

Ooit aan Creative Zen mp3-spelers gedacht? een vriend van mij heeft er zo een met ingebouwde speakers =D
De nieuwste Zen X-fi heb je rond de 170 euro, maar je hebt ook goedkopere van 120 euro, meestal 8/16 GB

http://gallery.techarena.in/data/513/image_41.jpg

X

Ipod. Je kan er heel lang mee doen. en zeker als je van muziek houd.
Als je niet zoveel muziek luisterd dan kan je beter kleding enz kopen.

En persoonlijk zou ik geen zen kopen.
Met ipod touch kan je zoo veeel meer dingen.