Hee meiden.
Ik heb dit ook al in een kortere vorm geplaatst in het hier-kan-je-alles-over-hem-kwijt-topic, maar ik heb echt wat meer meningen nodig, aangezien ik hier best wel mee in mijn maag zit…
Hij (mijn vriendje) heeft volgende week zaterdag een verjaardag van een vriendin van hem, en ondanks dat ik ook ben uitgenodigd als vriendinnetje-van voel ik me daar ontzettend ongemakkelijk bij. Dus ik ga liever niet, ook omdat ik me nooit zo prettig voel bij die vriendin…
Maar ja, dat betekent dat dat feestje bestaat uit twee jongens ofzo (hem inclusief) en verder allemaal meisjes. Wat ik totaal niet prettig vindt. Vooral aangezien er een meisje rondloopt die hem ook leuk vond, en dus, wie weet, miscchien gaat ze wat proberen of zich opdringen. En dan nog is het zijn schuld niet, maar toch… Ik weet niet zo goed wat ik moet doen, aangezien hij daar ook moet blijven slapen omdat hij nooit thuis kan komen zo laat. Als ik meega, slapen we daar allebei omdat waar zij woont bij ons allebei niet in de buurt is, en het is geen middag-verjaardag, echt een hele avond/nacht enzo. Als ik niet ga slaapt hij daar ook alsnog, en daar krijg ik helemaal een eng gevoel bij omdat er waarschijnlijk ook nog anderen blijven slapen, voornamelijk meisjes. En dan heb ik geen idee of hij alleen slaapt of niet…
Daar komt bij dat hij dat meisje van wie dat feestje is al eens heeft leukgevonden. Daarom vind ik het uberhaupt al onprettig om in haar buurt te zijn of dat hij bij haar is, op school enzo.
Ik vertrouw mijn vriendje wel, echt, maar die meisjes daar dus niet, ook niet echt die vriendin van wie die verjaardag is. Dus het voelt voor mij heel dubbel…
Zal ik alsnog gaan, ondanks dat ik me er ongemakkelijk bij voel of de hele zaterdagavond en zondagochtend een rothumeur hebben omdat ik geen idee heb wat er gebeurt? Help?