Wat moet ik in mijn handtas doen?

Ik draag sinds kort een handtas.
Ik ben oud genoeg vind ik om er een mee te nemen.
Maar ik heb een probleem…
Ik weet niet wat ik erin moet doen.
Weten jullie iets?

Ik draag nog geen make-up dus dat kan ik er al niet in doen.

xxx dank je xxx

WAAROM draag je dan een handtas :cold_sweat:

Omdat ik vind dat ik daar oud genoeg voor ben.
En ik vind het fijn om te dragen.

ik draag het juist omdat ik anders mijn spullen niet mee kan nemen. De mijne zit ook ramvol met onzin.

Tissues, portemonnee, telefoon, pen, agenda, tampons, deo, parfum, kauwgom, bril, brillendoekjes, zonnebril, pleisters, haarborsteltje,paracetamol, handcreme, reservepanty, vaseline potje

etc etc

Hmm ik heb een tas meestal bij me voor de spullen die mee moeten… maar wat bij mij standaard in mijn tas zit is een pakje zakdoekjes, labello of zo’n potje vaseline, mn mp3 speler en mn portemonnee… Als je geen broekzakken hebt kun je ook nog je telefoon er in doen. Dat soort dingen… Als je ongesteld bent tampons ofzo.

dank je wel voor de tips… xxx

Portomonnee en telefoon enzo! Eigenlijk alles wat hierboven genoemd wordt!

Ik heb ook nagellakremover en een mini haarlak voor mn werk in mn tas. Hij komt vanzelf vol te zitten als je eens denkt, hee dat mot ik altijd bij me hebben… Dan moet je dat in je tas doen

Wat er bij mij in zit… labello, tien aanstekers, een wegwerpcamera, portemonnee, sigaretten, telefoon, ipod, oordopjes, zonnebril + hoesje, tampons, kauwgum, spiegeltje, bonnetjes, deo, paracetamol, parfum, lenzendoosje… Goed bepakt enzo

dank jullie wel xxx

Maar je hebt een tas toch bij je omdat je spullen mee neemt/mee moet nemen? Niet om een tas te dragen, toch? Of zie ik dat verkeerd? :stuck_out_tongue:

precies mijn gedachte xd En sinds wanneer heeft leeftijd iets te maken met het dragen van handtassen?

waarom moet je oud genoeg zijn voor een handtas? mijn kleine nichtje heeft er zelfs 1…

wtf

ja bhuuuu!! maakt niet uit! Geef me tips in plaats van commentaar!

Danku xxx

Hoe oud ben je dan? Weet je zeker dat je oud genoeg bent?

nee even serieus:

Zoek op youtube eens naar what’s in my bag video’s, die zijn misschien wel handig. Kun je inspiratie op doen!

Gewoon wat je handig vind om bij je te hebben?

Mijnes zit altijd overvol… Ik heb een make-up tasje met mascara, labello, wenkbrauwpotlood, blush en poeder bij me, mijn portemonnee, flesje water, telefoon, deodorant, duizend pennen, handcreme, vochtige doekjes, borstel, agenda, boek (van die kleine mini-boekjes), kauwgum, oordopjes, tampons, zonnebril, pleisters, paracetamol, nagelvijl, sigaretten en honderd aanstekers (maar die zou ik niet meenemen als ik jou was), spiegeltje, luchtje, sleutels… Eh ja dat was het wel denk ik :’).

Mijn tasjes ontploffen altijd, standaard labello, deo, parfum, borstel, speltjes en stiekjes.

Ik blaf 'm altijd helemaal vol haha. Maar wat ik standaard meeneem: portomonnee, haarborstel, deo, tasje met inlegkruisjes en andere damesspulletjes zeg maar, kauwgom en/of ademsnoepjes, elastiekjes, pennen, zakdoekjes, vaak ook wat lippenstift oid, agenda, paracetamol, nagelvijl, nagelknipper, vochtige doekjes, zonnebril.

Als ik het zo opnoem is het wel erg veel haha. Maar in ieder geval dingen die je nodig hebt of nodig zou kunnen hebben :slightly_smiling_face:

Haha, ik heb hem liever niet mee dan wel.
Wat ik er in heb: Telefoon, portemonnee met id en geld en pasjes, tissues, pen, iets waar ik op kan schrijven, usb-stick, flesje drinken, koekje, agenda, kauwgom, nog een pen, maandverband, zonnebril, concealer.

Pfff, ik heb een zo’n clutch. Daar zit naast heel veel bonnetjes/zegels ook in: tampons, blarenpleisters, gewone pleisters, paracetamol/ibuprofen, lippenstift, parfumflesje, allemaal kaartjes van winkels, pinpas(sen), ID/Rijbewijs, pen(nen), elastiekjes, mobiel (zo’n grote Note :p) en vaak nog wat random dingen. Eén keer in de 2 weken mest ik em dan uit haha.