Wat moet ik hiervan denken?

-

Hij heeft het zelf al toegegeven, hij heeft een zwak voor je. Of had, je weet niet of het nu nog zo is.

Wacht. Je hebt een vriend, maar hebt wél een zwak voor een ander? Die snap ik dan sowieso al niet helemaal…

Naarmate je wat volwassener wordt, zal je altijd merken dat je voor sommige mensen in je leven altijd een zwak blijft houden (zie: een eerste liefde, een liefde dat nooit wat geworden is etc.)

Wat boeit het of hij een zwak voor je heeft of niet? Dat heeft echt niets met volwassenheid te maken :’). Je hoeft daar toch helemaal niet op in te gaan?
Ik zou juist minder omgaan met die ene vriend, je hebt een vriendje, komopppppp

Ik heb me tekst veranderd, want ik ben inmiddels vrijgezel en d’r staat nog wat…

vraag het hem… of vraag m voor een echte date

Doordat we zulke goede vrienden vragen vind ik dat best wel lastig, het is nogal ehhh awkward en misschien verpest ik de vriendschap. Maar je hebt wel gelijk hooor, ik wou het denk ik ook meer gewoon even van me afschrijven want het is inderdaad heel simpel ik moet het hem vragen…

Ik snap je wel hoor, dat kan prima. Leuk is anders, maar het kan wel.
Good luck with that,
ga je met m daten? Zou best kunnen…aangezien jullie allebei een zwak voor elkaar hebben… En mijn vriend en ik zijn ook elkaars beste maatjes, hoewel we elkaar net een maand kenden toen we iets kregen, maar we zijn wel zo gegroeid.
Succes meid! Go for it!

Dit vind ik een leuke reactie :slight_smile: Uiteindelijk zal het er wel van komen, maar ik ga het eerst een beetje ‘‘aftasten’’. Ben toch erg bang.