wat moet ik hiervan denken?

Ik heb al een paar keer met een jongen (13) afgesproken die ik erg leuk vind.
Toen hield hij me vast, en hebben elkaar gekust, maar we hebben niks met elkaar.
Hij zegt steeds dat hij me mist, dat hij zich goed bij mij voelt, dat hij me wilt vasthouden enzo, maar hij zegt wel dat hij niet weer of hij me echt leuk vind.
Ik weet niet wat ik ervan moet denken want hij zei in een smsje:
Ik wil je echt leuk vinden maar ik kan het niet voor de gek houden, maar het kan wel nog komen.
Maar als hij steeds zoeen dingen zegt van ik mis je enzo, lijkt het wel alsof hij me leuk vind.
Wat moet ik hiervan denken?
Vind hij me misschien wel leuk maar wilt het niet zeggen of is hij wel verliefd maar weet hij het niet zeker.

Hy houd je zo aan het lijntje. wees duidelijk tegen hem. dat hy moet kiezen of hij je wilt want dit gaat zo ook niet (of jij moet het relaxd vinden maar lijkt me niet)

Of hij je leuk vind of niet… ik zou t niet weten. mssg is hij alleen maar een playertje… mssg vind hij je wel leuk maar durft hij niet zo goed.

Hij geeft je duidelijk valse hoop. Ik weet hoe verwarrend het kan zijn, maar je kunt hem het beste weinig aandacht geven, en als ie zeker weet of ie jou leuk vind komt ie vanzelf wel naar je toe.

Hij is in ieder geval geen player, dat weet ik heel zeker.
En hij zei als ik wist dat ik je echt leuk vond had ik het wel gezegd, maar ik wil je ook leuk vinden maar ik weet het niet.
Ik vind het zelf heel verwarrend want hij zegt steeds ik mis je, ik voel me goed bij je,
en het klikt echt tussen ons, dus ik snap niet waarom hij niet verliefd op mij zou kunnen zijn.

Laat hem dan zoals cortana zeg een tijdje met rust. kijken of hij komt

Dan ben ik bang dat hij me juist niet leuk meer kan gaan vinden, en bang dat ik hem kwijtraak, op msn begint hij wel altijd met praten, en via sms ook meestal.
Dus ik laat hem wel al op mij afkomen

Hij zei net op msn;
jaa kvoel wel wt voor je…maar kweet niet of het genoeg is om egt te zegge dt ik op je ben nzo… wntnja kben lievr eerlijk dn ik je beseik…

ik snap het echt niet,
kan het nu nog komen…
want hij weet het niet