Wat moet ik hiervan denken?

Ik had een relatie met een hele leuke jongen, dit was ongeveer een jaar geleden. Maar door het de afstand ging het niet werken. Ik had bovendien geen vervoer om naar hem toe te komen en met het ov was nogal duur. We besloten om geen contact meer met elkaar te hebben, maar sinds een paar weken praat ik weer met hem. Ik ben inmiddels jaar ouder en heb nu een ov. Ben ook dichterbij hem in de buurt gaan wonen.

Alleen hij doet de laatste tijd nogal vreemd. Hij smst me elke dag. Ik vertelde hem dat ik met een jongen bezig was. Waarop hij reageerde dat dat jammer was want ik voor bestemd was voor hem?? Hij vroeg ook om een foto van me omdat hij me al jaar niet meer had gezien. Deze foto had hij aan zijn vrienden laten zien om te vragen wat zij van mij vonden. Ze vonden me een knap meisje. En toen reageerde hij met dat hij bijna iets met me had. En maakt vaak opmerkingen dat hij me knap vind. Laat gesprekken lezen van ons samen aan die vrienden omdat hij zo grappig vindt wat ik zeg etc…

Alleen het hele punt van alles is dat hij gewoon een vriendin heeft! Zij woont bij mij in de buurt en hun zijn om het weekend bij haar. Als hij bij haar is gaan ze altijd op zaterdag uit en dan vraagt hij of ik ook altijd kom omdat hij me graag wil zien. Alleen dit mag niet opvallend zijn want anders wordt zijn vriendin boos. Ze hebben al een keer vreselijke ruzie om mij gehad. Van die vriendin mag hij ook geen contact met me hebben. Ik vraag me af wat nou de bedoeling is van dit alles? Zou hij me terug willen of?

Vreemd. Het lijkt er wel op dat hij je terug wil ja.

als hij je echt terug wou dan had die het uit gemaakt met zijn vrienden toen ze ruzie hadden om jou.
het feit dat hij al iemand heeft maar toch jou leuk vindt is niet echt gezond.
en het is oneerlijk tegen dat vrienden als je iets nu met hem krijgt.
dus ik zou hem negeren.

Zo lijkt het wel idd! Ik zou er een keertje met hem over praten, want zo als hij nu doet vind ik niet kunnen tegenover z’n vriendin.

Beetje vreemd. maar ik denk wel dat hij je terug wil. of hij is in ieder geval jaloers.

Ja ik vind het ook niet kunnen, want het slaat gewoon nergens op. Alleen hij vraagt ook wel is waarom ik nu eigenlijk weer met hem praat enz. Alsof hij wil horen dat ik hem ook leuk vind.

Zeg hem dat je het vreemd vindt dat hij zich zo gedraagt. Praat er met hem over.

Vind jij hem ook leuk? Dan zou ik vragen wat hij nou wat van je wilt…
En als je hem niet leuk vindt, zou ik hem gewoon laten zitten :wink:

ik zou zeggen : als hij je echt leuk vind zou hij die vriendin durven dumpen , durft hij het niet is hij jou gewoon niet waardig.
En als ie je niet leuk vind dan moet hij niet zo flirterig doen !

vaaaag, laat hem kiezen.