Wat moet ik hiervan denken?

Ik heb net 2weken met een jongen,
Het is een afstandsrelatie, maar we kennen elkaar al zn 5jaar.
Hij is de laatste tijd heel afstandelijk, via sms en ping dus.
Dat hoeft natuurlijk nergens aan teliggen dat weet ik.

Maar nu.
Hij komt eigenlijk nooit op msn… en net was die online op hyves al een hele tijd ( waar hij ook nooit meer op keek ) na 10min zei k uiteindelijk hoi want van zijn kant af kwam niks.
Hij reageerde gewoon blij met Schatje (L).
Toen zei ik na 5min aangezien t stil bleef ; een wonder dat jij ook eens op msn bent.
Toen zei die ineens : Ja dat moest van A… >.>
( een meisje, ik noem haar naam hier niet. )

Ik kreeg gelijk een akkelig gevoel, wat moet ik hier nou van denken?
ik was nieuwschierig dus ik keek meteen op zn hyves enzo…
En toen zag ik dus al meteen van ‘oh fuck ze is knap (:’
Ik stel m waarschijnlijk heel erg aan…
Maar voor mij zou die zo iets niet doen.
Want als ik zoiets vraag is 't van ‘ja straks’
en dan komt die nog niet?

what to do…

UP?

Goh ja, wat kunnen we daarover zeggen? Het lijkt me niet zo’n serieuze relatie…

Tja, moeilijk. Je hebt niet echt veel bewijs ofzo, hij heeft nog niet veel mis gedaan. Maar ik begrijp dat jij het vervelend vindt. Ik zou er met hem over praten, en hem eens goed uithoren ^^
Succes! :slightly_smiling_face:

Ehm ja jij gaat wachten tot hij iets zegt? Vind ik al niet zo slim.
Maar je moet niet gelijk het ergste denken, jullie hebben pas 2 weken en hij heeft niets gedaan.

Hij ging ineens ofline, voordat hij ofline ging begon hij over mijn ex die in zijn buurt woont, hij dacht hem tezien, toen ik heel droog zei : nja dat kan he.
Zei die zovan : nee die heeft een lelijkere kop.

intressant om ineens over mijn ex tebeginnen.
Maar ik durf hem er niet op aan tespreken.

Dat meisje woont bij hem in de buurt.
En hij zei dus ineens ‘ohja ik ga even eten, en uh daarna naar buiten :$’

Maar ze kennen elkaar al 5 jaar lang, dus dan is het alsnog wel rot dat iemand die jij al best lang kent en waar je ook al niet zo heel lang mee hebt wel voor een ander meisje op msn komt toch? Maar oke, @ TS; ik weet niet wat je er van moet denken ;o misschien is het wel niks joh geen zorgen!

oh wow dat bloospoppetje doet het em. Vraag hem gewoon met wie hij naar buiten gaat? Niet aarzelen, gewoon BAM doen, je hebt het recht om dat te vragen toch? Je bent tenslotte zjin vriendin

Ik vroeg via ping , heel blij zodat 't niet op valt.

‘wat ga je in bergen doen :grin:

Maar hoe ver woont hij dan? En hebben jullie elkaar ooit eens gezien? Want het kan daardoor komen misschien dat hij dan ook echt in het echt met een meisje om wil gaan zonder er iets mee te hebben ofzo?

We wonen 114km uit elkaar.

Hij gaat dalijk naar gitaarles.
had ik moeten weten… 't is woensdag.
Maar dat verklaard dat meisje nog niet.

Ja precies, hmm oei dat is lastig. Misschien moet je hem er ooooit mee confronteren dat hij niet voor jou op msn komt? Maar dan op een subtiele wijze van bijvoorbeeld ; ‘oh voor A kom je wel op msn? haha :d grapje’ of zoiets weetikveel?
maar je moet niet meteen van het ergste uitgaan hoor, misschien moest die A iets belangrijks vragen over school of iets dergelijks

Heeft hij je vraag nog beantwoordt, wat hij ging doen in de bergen?
En kan je op de hyves van dat meisje geen info vandaan halen; of zij een vriend heeft (check ook wat er bij profiel>relatie staat) en misschien krabbels naar jouw vriend?
Er is kans dat zij gewoon een kennis van hem is maar het is wel vervelend om je zo te voelen ja.
Dat wat happyascanbe zei is een goeie; subtiel een opmerking maken over dat hij amper op msn is/voor A. wel online komt.

Ja daar denk ik nu ook aan dat ze dat misschien deed
Of het is een goeie vriendin.

@cookieyork.
Ja hij gaat naar gitaarles, zoals elke woensdag.
En ik checkte haar hyves al ik zag vaak krabbels van 'n bepaalde jongen.
dus wie weet heeft ze wel een vriend ja.

Ik hoop het voor je! Het is vast niks ergs :slightly_smiling_face:

Oke, da’s hopelijk een goed teken.
Ik hoop dat je via ping nog wel leuk contact hebt.