wat moet ik hiervan denken?

ik vind 'n jongen leuk van m’n school. vanaf 't begin af aan dat ik op die school kwam (begin dit schooljaar) keek hij de hele tijd naar me. (hij zit 1jaar hoger dan my.) &laatst ook toen stond ik even buiten op m’n vrienden te wachten. toen liep hij langs mij en keek me de hele tijd aan en ging heel lief lachen. ik ging natuurlijk lief terug lachen, maar ik werd er wel verlegen van. en steeds als ik hem zie dan gaat ie kijken en zeven van de tien keer gaat ie lief lachen. nou meiden; wat bedoelt hij hiermee?

en even voor de duidelijkheid:
ik ben heeeeeeeeeeeeeél erg verlegen! :blush:

Misschien vindt hij je wel leuk?

hmm tsjaa – ik wil graag zeker weten hihi.
op dit gebied, zoals jullie kunnen zien/lezen ben ik niet zo slim… :flushed:
maar ik durf t helaas niet te vragen ofzo.

Nouja, veel meer dan het vragen kun je niet doen om het zeker te weten

Blijf oogcontact met hem maken en lachen, dan zet hij misschien wel eens een volgende stap :wink:

haha ja dat probeer ik echt zo vaak mogelijk te doen.
maar vandaag zei hij volgens mij ook hoi, maar dat verstond ik niet zo goed. en ging wel lief lachen naar me!

Zoek hem op hyves, en voeg hem toe!

ik heb m al op hyves.
al gevraagd in welke klas ie zit
(zit namelijk bij mij op school!)
en gevraagd hoe t ging…

misschien moet je dat ook maar is op school vragen ( hoe het gaat enz. zo komt er wel een gesprek tussen jullie)

Tsjehh ik denk dat wy het zo ook niet kunnen weten he ;p
Je moet idd contact met hem zoeken en dan kom je er vanzelf wel achter lykt me ;p

ja ik krabbel soms met hem enzo. gewoon over school en zn stage.
maar verder durf ik in real-life niks te doen. we zeggen hoi tegen elkaar.
& en we lachen dan ook naar elkaar. net zoals gisteren, toen moest ik soort van stage doen bij ouderen mensen. en hij zat daar ook (andere afdeling) en toen liep ik een kamertje uit en toen stond hij bij een hekje zegmaar. en toen keken we elkaar vet lang aan. en toen zeiden we hoi tegen elkaar en gingen we lief lachen naar elkaar. en later ook toen hij wegging toen was er een lange hal. hij stond aan de ene kant en ik aan de andere kant. en ik keek de hele tijd naar hem. en hij keek ook steeds om toen hij wegliep dus tsjaa.

Ik ben zelf ook heel erg verlegen tegenover jongens…

Tip: Vraag zijn msn via een krabbel ofzo, probeer via msn wat meer over hem te weten te komen en spreek dan gewoon een keertje af. Ik weet dat het heeeeeeeeeel moeilijk klinkt, en als je daar dan bij hem bent sta je te trillen en te shaken en word je rood of iets in die richting… Alleen op die manier kom je meer van hem te weten!!

Of je wacht af tot hij die ene stap zet… dat kan heeeel erg lang duren.
Gewoon even door de zure appel heen bijten!!