Tot voor kort was ik nog op Erasmus in Zweden, daar heb ik een superleuke Zweedse jongen leren kennen waarmee het enorm goed klikte. Toen ik even terug thuis was in de kerstvakantie zijn we beginnen appjes sturen en er ging geen dag voorbij of we hadden elkaar gehoord. Toen ik terug was in Zweden ging dit eigenlijk helemaal zo door en toen ik daarna terug naar huis moest, bleven we ook continu sturen. Nu sturen we eigenlijk nog steeds, maar in plaats van dat we elkaar iedere dag horen, horen we elkaar nu misschien om de 3, 4 dagen. Het zit zo dat hij wel nog steeds met me flirt en dat we nog steeds een hele goede klik hebben, maar hij antwoordt alleen niet meer zo snel als voorheen. Nu stuurt hij een berichtje waarop ik meestal nog de dag zelf antwoord, dan leest hij het berichtje quasi onmiddellijk maar het duurt toch steeds enkele dagen vooraleer hij antwoordt! Met andere woorden: wat moet ik hiervan denken? Zoek ik hier teveel achter of heeft hij het gewoon druk en kan hij daarom niet meer zo snel als vroeger antwoorden? Help me aub, ik word gek!!
Liefs!
Lou