Wat moet ik hiervan denken?

Hee meisjes,
Ik heb wat vragen aan jullie, en even jullie mening nodig :grinning: Ik hoop dat jullie me willen & kunnen helpen.
Vind een jongen je leuk als:

• Hij op school altijd ‘He’ tegen je zegt, en dat alleen bij jou doet en niet bij andere meisjes
  • Hij met je praat op watsapp & op snapchat
  • Hij je in de pauze’s of in olc’tijden regelmatig aan kijkt.
  • Hij je uit nodigt om te komen chillen s’avonds samen met al zijn andere vrienden, en dan je tegemoet gaat fietsen best wel een stuk.
  • Hij (volgens een vriendin) over je praat tegen haar.
  • Hij je een kus op de wang en op de mond heeft gegeven na het chillen
  • Hij als hij gaat slapen ‘slaaplekker xx’ zegt
    Ik weet niet wat ik hier van moet denken… Mijn vriendin zegt dat hij mij wel leuk vind. Omdat hij dus tegen haar over mij gepraat heeft. (ik weet niet precies wat er is besproken)… Wat kan ik doen om erachter te komen of hij me leuk vind? Zonder het echt direct te vragen?

Ik hoop dat jullie kunnen helpen  Thankyouu xx

Wij kunnen niet oordelen of iemand jou wel of niet leuk vindt.

De eerste paar ‘signalen’ betekenen imo sowieso niets. Enkel die laatste paar, misschien!
En waarom knoop je niet een gezellig gesprek aan?
Of begroet hem eens met een wat langere knuffel,.

Je gaat het snel genoeg merken, succes!

Vind een jongen je leuk als:

• Hij op school altijd ‘He’ tegen je zegt, en dat alleen bij jou doet en niet bij andere meisjes nee tuurlijk niet
  • Hij met je praat op watsapp & op snapchat nee tuurlijk niet
  • Hij je in de pauze’s of in olc’tijden regelmatig aan kijkt. nee tuurlijk niet
  • Hij je uit nodigt om te komen chillen s’avonds samen met al zijn andere vrienden, en dan je tegemoet gaat fietsen best wel een stuk. kan, maar kan ook vriendschappelijk zijn
  • Hij (volgens een vriendin) over je praat tegen haar. kan, maar kan ook vriendschappelijk zijn
  • Hij je een kus op de wang en op de mond heeft gegeven na het chillen lijkt me wel als het op de mond is???
  • Hij als hij gaat slapen ‘slaaplekker xx’ zegt nee tuurlijk niet

Ik denk wel dat hij je leuk vindt of hij plat/flirt gewoon met je

Dit,
plus vraag die vriendin waarvan je gehoord hebt dat 'ie over je praat of ze 'm wil vragen of hij verliefd op je is?

Dit.
En als je het wil weten vraag het 'm? Over whatsapp ofzo als je het eng vindt. Das de enige manier om erachter te komen. Vraag gewoon wat jullie nu zijn van elkaar.