wat moet ik hierop antwoorden?

Ik heb een jongen leren kennen op een feestje en ik heb hem een berichtje gestuurd op hyves of hij die jongen van op dat feestje was. En hij antwoordde ja en of ik filmtickets had gewonnen (die kon je namelijk winnen op dat feestje).
Bedoelt hij hier nu mee dat hij met me naar de film wil of wil dit helemaal niets zeggen? Ik wil best wel met hem naar de cinema maar durf het niet zo goed vragen. Iemand een idee wat ik terug kan sturen zonder dat het wanhopig overkomt?

Het kan beide betekenen… Je kunt hem sturen: " Als ik ze nou gewonnen heb… Zou je dan met mij meegaan? " Ook al heb je ze misschien niet.

( ik ben hier zelf slecht in, heb net zelf een topic geopend wat ik tegen iemand moet zeggen, haha)

In mijn ervaring, als een jongen vraagt: heb je filmtickets gewonnen? betekent het ook gewoon: heb je filmtickets gewonnen? Jongens doen niet aan subtiele hints of zo via via vragen zoals wij meiden, ze zeggen gewoon waar het op staat. Maar dat betekent niet dat jij hem niet mee kan vragen! Ik zou gewoon antwoorden: ja/nee, waarom dan? :slightly_smiling_face: en misschien dat hij dan wel zoiets vraagt. En desnoods zeg je: ja, en ik zoek nog iemand om ermee naar de bios te gaan!

nee jammer genoeg heb ik ze niet gewonnen, jij wel ?

dit zou ik gewoon antwoorden en indd het zelfde als Radiomonsterrrr al zegt, jongens zijn vaak niet zo subtiel

Ik zou gewoon zeggen dat het niet zo is. Jongens zijn geloof ik niet zo van hints en al die dingen, zoals meisjes doen. Maar misschien kun je het gesprek later nog zo draaien, dat je kunt vragen of hij daar heen wil? Alleen heb ik geen idee hoe, ben hier ook slecht in ;’)

als een jongen vraagt of je die dingen hebt gewonnen bedoelt hij dit ook… maar je kunt wel antwoorden als je ze gewonnen hebt van: Ja! zullen we naar de bios gaan :wink: ofzo

Dat betekent niks.

Het betekent niks, hij vraagt gewoon of je ze gewonnen hebt…