Wat moet ik hiermee?

Hey meiden,

Ik vind een jongen leuk, maar hij is zo vaag.
We hebben al eerder wat gehad, maar dat was drie weken en toen kregen we ruzie.We hadden ook geen officeel verkering. Toen hebben we paar maanden geen contact gehad en nu sinds kort weer wel. Zijn vader was heel blij dat ik weer bij hun thuis was. Hij zei ook ‘Ja ik vind dat hij je niet goed behandeld heeft en hij moet beseffen dat zo een leuke meid als jij beter kan krijgen. En hij vind je echt leuk maar hij weet niet hoe hij ermee om moet gaan. Hij doet ook vaak stoer voor ze vrienden enzo.’ Dus toen snapte ik hem al wat beter, maar alsnog blijft hij heel vaag doen af en toe. Zo vraagt hij wel aan me of ik van hem hou enzo, maar dan laat hij vervolgens een week lang niks van zich horen.

Ik vind niet snel een jongen leuk, dus ik wil het echt een kans geven, maar zo schiet het ook niet op. Wat moet ik hier nou mee?

Kus.

Mischien een goed gesprek met hem erover hebben ofzo?

kijk wat zijn pa ervan vind geld niet voor hem . Als hij stoer doet voor vrienden is dat super laf hij hoort trots te zijn hij bedoeld eigenlijk daarmee dat die zich schaamt als het nu al met moeite gaat zeg ik eerlijk heeft het weinig kans het hoort in het begin leuk te zijn en daarna nog steeds en hij moet je niet aant lijntje houden en afspreken als het hem uitkomt succes ermee xx