Hej meiden,
Alvast bedankt om dit eventjes te lezen. Sorry dat het zo lang is
Ik heb 7 maanden iets gehad met een hele leuke jongen. De break-up bleek voor ons allebei verschrikkelijk moeilijk en na 2 maanden zijn we terug bij elkaar gekomen. Jammer genoeg duurde het maar twee weken en maakte die het weer uit, weer omdat hij ‘zogezegd’ niets meer voelde. Ik heb hem toen gevraagd om me met rust te laten, zodat ik tot rust kon komen en over hem kon geraken. Na 2.5 week begon hij terug te praten over school… en daarna vroeg hij of hij al terug mocht praten tegen me want dat we zo goed konden praten en me dus af en toe wou spreken. Ik ben toen heel boos geworden, want ik heb hem in die maanden daarvoor ook telkens gevraagd om me met rust te laten en het is hem nog nooit langer dan 2.5 week gelukt. Na dat gesprek heeft hij tot nu toe niets meer van zich laten horen, maar nu doet ie het op een andere manier. Ik had hem ook gevraagd om ook via facebook niets leuk te vinden of nergens op te reageren en dat begint die nu wel te doen. Hij begint de statussen van mijn mama leuk te vinden op facebook en reacties die zij op mijn facebook zet ook… Waarom doet die dat toch?
Ook heeft hij al onze foto’s van facebook verwijderd, behalve eentje, namelijk onze eerste foto samen. Die staat nog steeds op zijn profiel en er staat onder: me = loving you? Dit is toch allemaal niet normaal? Een paar dagen geleden heeft hij dat album nog bewerkt (foto’s toegevoegd en verwijderd), wat dus wilt zeggen dat hij zeker moet gezien hebben dat die foto er nog op stond…
Ik weet niet meer wat ik moet denken hiervan, jullie hebben een objectieve kijk… Doet hij dit alles omdat hij me echt mist en spijt heeft van zijn beslissingen?
Misschien denkt hij wanneer 't uit is dat hij je toch voor een deel wel wil, maar zodra 't aan gaat heeft hij pas weer door dat hij het niet helemaal wil. Beetje lullig dat hij niet doet wat je van hem vraagt.
Ja dit denk ik ook. Misschien kan je gewoon nog als vrienden met elkaar omgaan? Dat je indd gewoon op facebook als vrienden reageert, elkaar statussen leuk vindt, maar dat je verder gewoon helemaal niets doet, niet afspreekt of iets. Succes!
ugh herkenbaar. Mn ex heeft al een ander en maakt me belachelijk op twitter maar om de zoveel tijd mailt hij me.
het enige wat je kan doen is hem heel duidelijk vertellen dat je niet wil dat hij nog contact zoekt
Mannen…
Het zijn toch zulke koppige wezens
Maar ik wil nu helemaal nog niet als vrienden met hem omgaan en dat weet hij goed genoeg. Ik heb hem beloofd dat ik contact zou zoeken als ik er klaar voor was om dan een vriendschap op te bouwen. Nu lijkt het voor mij alsof hij niet wil dat ik over hem geraak, doordat hij goed weet dat hij het mij moeilijk maakt door te praten, door op facebook te reageren en dingen leuk te vinden, hij weet dat ik daardoor hoop krijg…
En ik kan het hem niet blijven zeggen, heb het ondertussen als 1000x keer gezegd en ben ook al een aantal keer boos geworden…
Hij wil de boodschap dus niet begrijpen… Maar, wat ik niet begrijp. Hij valt je lastig via facebook. Waarom laat je facebook dan niet even voor wat het is? Je kunt toch wel even een periode zonder facebook? Dan is er tenminste ook niet de confrontatie met zijn aandachttrekkerij.