Wat moet ik hiermee?

Hee,

Als er al een topic over is dan mag deze weg.

Ik vind dus al vanaf november een jongen van mijn werk leuk, altijd heel gezellig met hem.
Soms kreeg ik de indruk dat hij mij ook wel zag zitten, zoals gister toen ik met twee vriendinnen bij mijn werk was.
Zij zeiden tegen mij dat hij steeds naar me keek en dat ik hem moest smsen of die wat wou afspreken.
Ik had dat al langer in mijn hoofd om te doen, maar durfde steeds niet, vanavond had ik eindelijk besloten te smsen, eindelijk de moed verzameld, dus ik sms: Hee, wat doe je vanavond? xx
Belde hij mij, maar durfde niet op te nemen dus hij smst wat dan?
Dus ik stuur terug: misschien kunnen we wat afspreken
Belt hij mij weer, nam ik op, zegt hij ja ik snap er niks van. zei ik wat valt er niet te snappen?
zegt die: ik heb zoveel drank gehad en dan krijg ik opeens zo’n sms
dus ik wist niet meer wat ik moest zeggen, kreeg ik een vriend van hem aan de telefoon.
Dus hij zegt; Ja hij is helemaal harrie in de warrie maar wat hij bedoelt, wat wil je doen, wanneer, met wie, hoelaat.
Zei ik: nou in ieder geval niet nu hij zoveel drank heeft gehad.
zegt die jongen: nee inderdaad dat is ook niet leuk, maar moet je hem morgen maar even weer bellen dan is die wel weer nuchter.
ik zo oke ben benieuwd.
en toen hingen we op.

Dus nu heb ik geen idee wat ik hier mee moet, moet ik hem morgen bellen? moet ik wachten tot hij mij belt?

Sorry voor het lange verhaal!

Eh ja? Hij was er vandaag gewoon aan, try again tomorrow?

Ik zou wachten totdat hij belt. Dit is daarom wel een lastige situatie hoor

Dankje voor de reacties,

@ LaLeticiaa
Ja maar rond 8 uur 's avonds al zo dronken zijn dat je zo’n smsje niet meer begrijpt vind ik wel overdreven.

Hahahahaha woeziewaus die gast, maar ik zou hem voortaan maar rond de middag bellen, dan weet je (hopelijk) zeker dat hij niet slaapt & hij ook niet dronken is :wink:

misschien dacht hij dat zijn vrienden een grap met hem uithaalden ofzo en dat het was afgesproken. Misschien heeft hij wel verteld dat hij jou wel ziet zitten ofzo en dacht hij darom dat het ee ngrapje was
weet ik veel ik heb een wilde fantasie maar weetje alles is te verwachten.

Als hij morgen nog niet belt, zou ik hem of morgenavond bellen, of even sms’en of hij nog wat af wilt spreken ^^

Met die grap dat kan niet, want ik had nog nooit eerder met vrienden van hem gepraat, maar wel goed verzonnen! haha

Ja ik wacht morgen even af, maar het is zo jammer dat ik morgenavond weer moet werken en dus niet kan afspreken met hem, en hij is vrij morgen.
Maar in ieder geval bedankt voor de reacties!

Kreeg net een sms dat hij morgen wil praten over die sms, ben benieuwd!

Succes morgen!
En in het vervolg zou ik niet (te lang) afwachten! Wie weet hoeveel kansen je misloopt met afwachten (A)

Gewoon bellen morgen.
Succes, en laat ons wat weten =)

Nou laat het ons weten he ;p ben benieuwd!

Succes, en hou ons op de hoogte!

We zouden dus gister praten, hebben we niet gedaan het was enorm druk op het werk.
Ondanks dat heeft hij mijn sms wel aan iedereen kunnen laten lezen, nu weet iedereen het, dat maakt me opzich nog niet eens zo heel veel uit het gaat me om de manier waarop.
Hij smst mij dat hij met mij erover wil praten, geen enkel woord erover gehoord en dan hoor ik opeens van mijn broer ( die werkt daar ook ) dat hij mijn sms heeft laten lezen.
Morgen zie ik hem weer, zien wel hoe het gaat.

Hij was gewoon katsie dik.
half dik is jammer geld, haha.
Misschien had hij gewoon een feest?
kampioen met voetbal?
vast z’n redenen om om 8uur dronken te zijn.
Maar ik zou gewoon morgen smsen; lees het smsje nog maar een keertje door.
En dan verder afwachten op wat hij doet. Niet nog een keertje sturen om iets te doen.
Nevermind, ik zie dat dit topic al een paar dagen oud was, haha.

Hoe is het afgelopen?