Wat moet ik hiermee?

Ik had een lieve leuke vriend. Soms wat problemen/ruzies mja. Ik vond dat meestal niet zo erg. Hij wel, daarom zette hij er een punt achter. Na 15 maanden.
Ik was er kapot van. Maar hij zei dat t misschien nog goed zou komen, hij wist alleen niet wanneer. Nja ik had toen zo iets van ik ga niet wachten totdat jij jouw beslissing hebt genomen want straks valt t tegen. dus heb toen tegen hem gezegd dat ik ermee wilde kappen. Week later mistte hij me toch wel en zei hij tegen me dat ie me terug wilde. Omdat ik nog heel erg verliefd op hem ben hoeft ie maar met z’n vingers te knippen. Maar ik verwachtte opzich wel meer van hem, omdat hij t had uitgemaakt. En me nu terug wilde. Daardoor ontstonden er weer ruzies, waardoor hij daarna zoiets had. Laat maar ik kap er mee.

Nou dit was dus al de 2de keer dat ik zo’n klap kreeg. Maar ik moest er over heen komen. Ik jank serieus hier om al elke dag, ik mis hem zo. Maar toen kwam zeilkamp eraan, eindelijk weg van hem. Zodat ik hem niet tegen kom (zit bij hem op school).
T was heerlijk, ik hoorde niets van hem, daardoor voelde ik me weleens klote. En heb ook weleens gehuild maar probeerde er bovenop te komen. T ging wat beter, totdat hij weer belde. Om te vragen hoe het was. Juist nu ik net zoiets had van ‘‘hij is een lul blablabla’’ belde hij me weer op. Ik werd opnieuw gek en verwachte weer erg veel. Ik kwam thuis en hij zei al meteen ja ik wil je nu weer wel terug blabla.
Ik vond het lief wat ie zei enz, volgende dag nog naar hem toe geweest. Maar daarna amper wat gehoord. Niets liefs, helemaal niets.
Hij weet t nu nog steeds niet. Alweer niet en dit is zo al 2maanden bezig. Wat moet ik in godsnaam doen. Als ik de knoop doorhak ben ik de schuldige want ik heb t dan gedaan. Terwijl ik t juist niet wil. Hij zegt dat ie tijd nodig heeft, maar moet ik dan gaan wachten zolang als hij wilt, totdat hij MISSCHIEN kan zeggen dat ie me terug wilt… Maar t probleem is ook, hij zegt telkens wat anders. Dan weer wel dan weer niet dan weer wel. Waardoor ik hele tijd met me gevoelens zo verander. Als hij me wilt voel ik me top. Als hij dan klaar met me is moet ik weer alles vergeten en me klote voelen… pff

Ik weet t echt niet meer voel me gewoon zo klote. Sorry voor dit verhaal… Hoop dat jullie me kunnen helpen.

Geef hem twee weken, en zeg dat hij daarna een beslissing moet hebben gemaakt…

Hij is nu al zo 2 maanden bezig. En als ik dat zegt dan zegt ie.
Ik weet niet of ik t dan al weet… zo makkelijk ligt het dus helaas niet.

.

Ah dit klinkt echt als een kut situatie!
Maar ik kan denk ik niet heel erg helpen want dit lijkt me iets wat je zelf zou moeten beslissen.
Het is echt kut van hem hoe hij je behandelt
Heeft hij wel door wat voorn pijn hij je hiermee doet?
Want waarschijnlijk denkt hij nu alleen aan zichzelf, dus wat ik dan zou doen is tegen hem zeggen dat het je pijn doet en dat je gewoon een duidelijk antwoordt wil, dat je geen vage relatie wilt. Want ik zou echt geen relatie kunnen aangaan die van 1 kant komt. Hij bepaalt nu wanneer jullie wat hebben en wanneer het uitgaat, en dat hoort niet!

hij houdt je aan het lijntje.
zeg anders dat als hij het over twee weken nog niet weet, dat jij het dan wel weet, en dat je er dus mee kapt

Ja maar kijk het is dus NOG steeds uit! Het is in die 2 maanden nooit goed gekomen. Maar we wilden het wel weer proberen samen. Ik kan ook beter een goede afspraak maken. Maar als hij 1x zegt dat hij me terug wilt en t wilt proberen dan wil ik hem meteen terug en verwacht ik teveel. Ik word er gek van. Ik ga vanavond ook naar een feest en daar is hij ook en toen net heb ik nog zo’n gesprek met hem gehad, omdat ik het nergens op vond slaan.
Hij heeft trouwens wel een beetje door dat ik me echt kut voelt. Maar ik vind dat het niet echt zo overkomt. Het lijkt net alsof hem het niet boeit. Maar hij voelt zich ook echt klote omdat hij het niet weet… pff echt lastig

Oke dit is weer zo’n voorbeeld. Gister was hij op dat feest. Hij heeft nog laatst verteld tegen me dat hij me niet wilt blabla. Nou vraagt ie gister of ik blijf slapen en dan zegt ie met een grijns, ‘‘hoezo als ik dit vraag dan geef k jou toch geen hoop’’. Oooh, dit heb ik trouwens niet gedaan anders blijft hij het zo makkelijk vinden maar wordt er echt gek van. Hij praat net tegen me op msn en hij zegt, zullen we een spelletje doen ik verveel me.
Amper gepraat. Ik denk dat dat het ook gewoon is, omdat hij zich verveelt… pfff

Ik snap dat je hier gek van moet worden. Hoe moeilijk het ook is, ik zou de knoop doorhakken en er definitief mee kappen. Hij heeft de kans gehad om je terug te krijgen, maar hij blijft twijfelen. Daar heb je ook niks aan he! Je verdient sowieso iemand die voor de volle honderd procent voor je wil gaan en ik denk niet dat je dat met hem hebt.

Ik zou het contact verbreken uiteindelijk word je zelf ook ongelukkig van de situatie.

ik ken het helemaal :slightly_smiling_face:
maar doorhakken is inderdaad niet te doen
omdat je juist zoveel om hem geeft.
eigenlijk zou je het moeten omdraaien
en moet JIJ hard to get gaan spelen.
geef hem maar een kutgevoel,
dan komt hij vast wel definitief terug…

ik ken het helemaal :slightly_smiling_face:
maar doorhakken is inderdaad niet te doen
omdat je juist zoveel om hem geeft.
eigenlijk zou je het moeten omdraaien
en moet JIJ hard to get gaan spelen.
geef hem maar een kutgevoel,
dan komt hij vast wel definitief terug…

Ja dat van een kutgevoel heb ik ook wel vaak gehoord.
Misschien is dat ook wel een goeie. Maar die knoop doorhakken blijft gewoon zo moeilijk voor mij. Ik wil telkens bij hem zijn enz ik vind het echt heel irritant ik word er zo gek van. Ik mis hem gewoon heel erg maar kijk hij wilt het nu weer wel proberen ofzo maar hij gaat gewoon niet helemaal voor mij ik vind het heel moeilijk hoe ik daarmee om moet gaan. pfff…

Maar vertel heb jij hetzelfde dan?^

Helemaal mee eens!

Hij houdt je aan het lijntje. Zeg gewoon tegen hem : als je me nog wilt, doe dan moeite voor me en doe het nù anders ga ik verder.
Bij jongens moet je duidelijk zijn en je mag je niet laten doen!

haha ja is wel anders bij mij hoor, maar wel zoiets van dan weer wel, dan niet blahbla.
maar ik weet ondertussen gewoon dat ie me wel wilt, maar we hebben nooit tijd voor elkaar en hij kan zo zeiken om niks. dus zeg ik er wat van wordt ie boos.
maar vroeger was ik nooit zo van: o ik mis je en vind je leuk’ tegen hem
en toen deed ie er zoveel meer voor.
je moet hard to get spelen bij zo’n jongen, dan beseffen ze het pas.
als jij hard to get speelt, gaan ze meer voor je over hebben
zoniet is ie je niet waard : )