Wat moet ik hiermee? :(

Hoi allemaal. Ik heb even een anoniem account aangemaakt omdat ik liever niet wil dat iedereen precies weet wie ik ben. Laten we even zeggen dat ik Joan ben en 19 jaar oud ben.

5 maanden geleden heb ik via tinder een hele leuke jongen leren kennen. Echt een lieverd en naast dat ook een ongelooflijk lekkerding. Het voelt echt goed. Wat vriendinnen van me zaten erop en ze zeiden tegen mij dat als je goed zocht je daar echt leuke mensen kon vinden. Dus… Dat deed ik. Eerst gewoon voor de lol maar toen kreeg ik serieus een goed gesprek met hem. Ik had gelijk al door dat we goed klikten naast het feit dat we elkaar knap vonden. (Want zo opppervlakkig is tinder helaas wel.)

Hij is een echte gentleman, hij verzint altijd leuke dingen voor dates en zelfs als we gewoon thuis zijn is het super, drinken we een flesje wijn, kaarsjes aan, filmpje kijken. Ik ben echt voor hem gevallen en heb hele sterke gevoelens voor hem.

Twee weken geleden is mijn oma overleden en hij heeft me de hele tijd gesteund. Hij kon vanwege een belangrijk tentamen niet bij me zijn helaas maar we hebben echt lang gebeld en hij was heel lief voor me. Zei dat hij dat graag deed voor mensen om wie hij gaf als ik hem bedankte.

Het enige is, gisteren was ik een beetje boos op hem. We zouden samen mijn verjaardag vieren en hij had verkeerd op zijn rooster gekeken en kon niet meer vrij krijgen daarvoor. Hij heeft z’n excuses aangeboden en gezegd dat het niet expres was ookal was dat geen excuus volgens hem. Hij zei we vieren het nog een andere keer. Die week was er ook al zoiets … Ik had hem op instagram getagd in een foto en hij stond erop dat ik deze verwijderde… Niks wat er op zou wijzen dat we samen zouden zijn of iets dergelijks. Toen ik hem vroeg waarom zei hij dat hij het gewoon niet fijn vond en hij me liever zelf aan zijn vrienden wilde voorstellen in plaats van social media. Op dit soort momenten gaat er gewoon een alarmbel rinkelen bij mij weetje. Vandaar ook dat ik hem heb gevraagd of hij wel echt serieus over mij was. Hij heeft toen gezegd dat hij me echt heel serieus nam en hij zei dat dat zeker zo was maar dat hij het grwoon fijn vindt om rustig aan te doen en beetje met me te daten.

We hebben beide niet de meeste soepele relaties gehad voorheen dus misschien dat het daar aan ligt. Ik ben alleen bang dat hij helemaal niet zo lief is als hij lijkt of dat hij me gebruikt of zo. Aan de andere kant zijn er zo veel dingen die hier niet op wijzen… Hij heeft me met school geholpen omdat ik dyslexie heb en hij neemt me mee uit eten, koopt spontaan soms cadeautjes voor me en hij is er altijd voor me als er iets is waar ik me rot om voel. Hij heeft zelfs een keer eruit geflapt dat hij me nooit meer kwijt wilde… Ik heb echt jullie advies nodig want ik weet niet goed wat ik hier mee moet… Alvast bedankt!

Wat vervelend! Sorry, ik heb niet echt een tip, maar succes!

Dankje Henderson. Ja het is moeilijk :open_mouth:

Dankjewel Cerise :slightly_smiling_face: ik hoop ook echt dat het zo is!

Ik ben het met Cerise eens.
Houd even zijn tempo aan en laat het - net als hij - nog een tijdje op je afkomen om te kijken of het echt goed zit tussen jullie.
Volgens mij is dat echt de basis voor een goede relatie! Dat soort versnellingen als foto’s (wat mij ook zou kunnen gebeuren) kunnen onnodige twijfels veroorzaken. Gek eigenlijk, want je wil aan de ene kant juist laten zien hoe verliefd je bent en als je er dan op wordt gewezen door je vriend, snap ik dat jij je twijfels krijgt.

Volgens mij moet je je geen zorgen maken en genieten!

Wel, misschien is het niet slecht om hem dan maar eens voor te stellen aan je vrienden en misschien ouders (in het geval jullie samen zijn want ik snap dat nog niet zo)? Daarna kun je nog eens proberen met instagram of facebook of wat dan ook. Zien welk excuus hij dan heeft. Maar het voelt misschien voor jou een beetje aan alsof hij vreemd gaat ofzo. Sorry, meis, meer kon ik niet verzinnen :sob::muscle:

Xx MissMint aka Elena

Edit mod: reclame is niet toegestaan

Ben je dan bang dat hij een loverboy oid is?

Ik denk dat hij het gewoon rustig aan wilt doen, zoals hij idd zelf al zegt.

Heel herkenbaar wat je schrijft.
Ik had hem een keer een hartje gestuurd op fb en die had hij ook gelijk verwijderd en gezegd dat ik dat niet meer moest doen en zo.
Toen dacht ik ook echt van: Oke, blijkbaar wil je niet dat anderen zien dat we een relatie hebben? Schaam je je soms? Wil je nog ongestoord kunnen flirten met meiden die je op fb als vrienden hebt?
Ik had namelijk al wel zijn ouders en vrienden ontmoet.
Ik dacht ook echt dat er iets mis was.
Bij mij was er uiteindelijk niks aan de hand.
Ik was stiekem wel heel blij dat hij uit het niets uit zichzelf een foto van mij en hem samen op fb had gezet.
Die kleine bevestiging had ik toch even nodig.
Ik snap dus heel goed dat je hiermee zit. Toch denk ik niet dat je je zorgen hoeft te maken hoor.
Doe ook gewoon rustig aan dan ontmoet je vanzelf zijn vrienden en familie. Het zit vast goed!

Ik snap hem wel eigenlijk. Ik zou ook niet willen dat mijn vrienden via social media erachter komen dat ik een vriend heb ipv dat ik ze dat zelf heb verteld. Als je je er niet goed bij voelt moet je met hem praten, maar eerlijk gezegt denk ik dat er niets aande hand is.

Nee inderdaad ik snap wel wat je bedoelt Traveler. Maar het was verder geen foto waarin te zien was dat we op zo’n manier met elkaar omgingen of zo vandaar dat ik het niet helemaal snap. Maar misschien dat mensen zich wel afvragen van wie is zij of zo…

Oh nee hoor daar ben ik niet bang voor! Ik ben bang dat hij me niet ziet als iemand waarmee hij een relatie wil en daarom zo reageert op bepaalde dingen en ik ben daardoor dus bang om gekwetst te worden. We schelen 5 jaar en toen we elkaar net kenden gaf hij wel aan dat hij het verschil groot vond, maar dat hij er wel doorheen kon kijken zeg maar als het gewoon klopte verder. Ik heb dat ook tegen hem gezegd, maar hij zei dat we het daar niet over moesten hebben omdat dat geen issue meer was.

Ik zie hier echt totaal geeeeeeeeen probleem. wtf maak je je druk :grinning: je vertrouwt hem in ieder geval niet en dat zegt meer over jou dan over hem.

Misschien wel. Ik heb als je goed leest ook een moeilijke relatie gehad hiervoor en m’n vertrouwen is inderdaad een beetje beschadigd. Ik ben eroverheen maar het blijft moeilijk om me helemaal open te stellen.