wat moet ik hiermee?

Hallo allemaal,

Dit gaat niet over mij, maar over mijn broer die raad vraagt aan me en ik geen idee heb Hoe te reageren.

Mijn broer heeft al een tijdje een vriendin. Nu hebben ze hele erge ruzie gehad, om iets wat ik totaal niet begrijp. Zijn vriendin is boos op hem omdat hij wel eens een spel speelt en zij dat spel haat. Nu wil ze dat hij daarmee stopt en natuurlijk wil hij dat liever niet. Nu vroeg hij dus advies,maar verder dan dat ze zich niet moet aanstellen kom ik niet. Overigens reageert mijn broer tijdens het gamen enal nog gewoon op haar dus ik snap het probleem niet echt. Wat voor beter advies zou ik hem kunnen geven?

Groetjes

Ik ben heel benieuwd welk spel het is… :’)

Maar eh ja, verder dan ‘stel je niet aan’ kom ik ook niet tbh…

Dat is raar…
Om welk spel gaat het?

Runescape gaat t om, maar maakt dat überhaupt uit?

Oh nou daar lijkt me niets mis mee. Heeft jij haar ook gevraagd waarom ze dat zo erg vindt?

Hij kan haar vertellen dat hij doet waar hij zin heeft in zijn leven, of zij het nu leuk vind of niet en zij zal dat moeten accepteren of iemand zoeken die anders is als hem.

Hij heeft haar inderdaad gevraagd waarom ze het zo erg vind, en toen heeft ze uitgelegd dat zij het ook even heeft gespeeld en toen kwam ze erachter dat ze het helemaal niet leuk vond en daarom mag hij het ook niet spelen… Als hij begint over dan bijvoorbeeld de sims wat zij speelt om een beetje te laten zien dat t onzin is dat hij niet mag spelen, zegt ze het gaat nu niet over mij.
En inderdaad, als mijn vriend gamed kan ik makkelijk een uur niks horen, en andersom is dat ook. Mijn broer zijn mobiel zit vastgegroeid aan zijn hand voor haar, en tijdens het gamen ook nog. Ik begrijp gewoon niet waarom ze dat niet inziet. Maar wat kan mijn broer dus het beste doen?

Jeetje wat een ontzettend kinderachtige vriendin zeg. Laat die jongen lekker gamen en dan hoeft hij niet eens iets van zich te laten hoor, want je bent dat soort dingen echt niet ´verplicht´ hoor.

Als ik met mijn vriend in deze situatie zou zitten (en ik was degene die gamede), dan zou ik tegen hem zeggen dat hij op moest houden met zeuren en anders op kon hoepelen.

Ik weet niet of het een goed idee is hoor, en hoe ze er op zou reageren, maar misschien kan je haar dit topic laten lezen (mits je broer dat oke vindt), of een soortgelijk topic op een andere website.

Btw, lief dat jij je broer zo helpt (:

Zoiets heet gewoon elkaar de ruimte geven? Mijn vriend gamed ook vaak genoeg en dan zitten er ook spellen tussen dat ik niet snap dat het leuk kan zijn. Maargoed dan zeg ik gewoon vaak van vooruit jij mag een uurtje gaan gamen en dan ga ik in die tijd gewoon even wat anders doen. Zij heeft zo toch ook wel der dingen wat hij weer niet leuk vind en stom vind.

Als ik hem was had ik gewoon tegen der gezegd van; Dat jij het stom vind prima, maar ik vind dit leuk. Ik verbied jou toch ook niet om te shoppen omdat ik dat stom vind?

Of in ieder geval iets in die richting.

Wel een zeurderig mens als vriendin heeft die dan.

Ugh, irritant. Als het nou nog een enorm horror/schietspel was had ik er misschien nog íets van kunnen begrijpen, maar zelfs dan, dat gaat haar ook niets aan. Wie is zij om te bepalen of hij een bepaald spel wel of niet mag doen?

En idd, wat een ideale jongen dat hij zelfs tijdens het gamen antwoord. :’) Daar mag ze allang blij mee zijn!

Wat een irritante vriendin heeft jou broer dan zeg! Bah. Dat ze zich druk maakt om zo’n spelletje.

Heeft zij geen hobby’s/dingen die ze graag doet? Of kan je broer gaan gamen als zij er niet is?

hoe oud is ze? Ze gedraagt zich als een kind van 10