Wat moet ik hiermee?

Lieve meiden,

Ik moet gewoon even mijn verhaal kwijt en ik ben benieuwd wat jullie er van denken!
Gisteravond hebben wij een onwijs gaaf feest gehad van de studentenvereningen, nou je kunt het al wel raden. Natuurlijk ontstaan er verschillende setjes :stuck_out_tongue:

Nu was er dus een jongen waar ik al wel eens meegepraat had en we zagen elkaar wel eens op feestjes van uit de verte. ‘‘oogcontact dus:p’’ En stiekem vind ik hem vanaf de eerste keer al ontzettend leuk.
Hij kwam gisteravond naar mij toe, eerst hadden we even gepraat en gedanst en uiteindelijk gezoend! Daarna nog even gedanst en toen was het tijd om naar huis te gaan, hij is met mij mee gegaan en heeft bij mij geslapen. Nu is er verder niks meer gebeurd dan wat zoenen en knuffelen. Hij heeft wel geprobeerd om verder te gaan maar toen ik aangaf dat ik dat niet wou is hij daar ook niet op door gegaan.

Heel de ochtend is hij ook nog bij mij gebleven en hebben we ‘‘geknuffeld’’ in bed.
Uiteindelijk is hij rond twaalf uur weg gegaan met de woorden, ‘‘ik zie je vast van de week wel weer’’

Wat moeeet ik hier nou mee?? Zal ik hem een berichtje op facebook sturen of wachten of ik nog wat van hem hoor?
Denken jullie dat er misschien meer achter kan zitten dan gewoon één avondje? Ik had namelijk gedacht dat hij wel weg zou gaan als ik geen sex zou willen.
Ik weet het niet! Ik vind hem zo leuk! :grinning: Maar ik weet echt niet hoe ik dit moet aangaan pakken.
Tips zijn welcomeee :grinning:

Ik zou afwachten of hij weer naar je toe komt.

Je kan altijd hey zeggen en kijken of hij reageert. Zo denk ik dan altijd.

Gewoon een berichtje sturen dat je het gezellig vond. Ik vind dat afwachten altijd zo’n bullshit.

Gewoon gesprekje beginnen en weer afspraakje maken!

Ik ga de moed verzamelen om hem een berichtje te sturen! ;p

Je kan altijd wel “hey” sturen . Anders gewoon afwachten :wink:

Hij is dus niet echt vaak online op fb, en ik heb zijn nummer ook niet. Zal ik gewoon afwachten? Ik kom hem van de week vast wel weer tegen…

Maar ik word er echt gek van, ik wil weten of het serieus was of niet! ;p

Stuur hem maar een berichtje op FB. Misschien leest hij het nog. Afwachten kan lang duren, je weet het nooit.

Ik had hem een berichtje gestuurd en heb wat terug gekregen! Uitgebreid zijn weekend verteld en gevraagd hoe het verder met mij ging. Wel redelijk positief toch? (:

Zeker positief! :grinning:

leukleuk! goed dat je toch een berichtje gestuurd heb!
hou ons op de hoogte :slightly_smiling_face:

Om jullie even op de hoogte te houden, hij heeft vannacht weer bij mij geslapen en vanavond zie ik hem weer! Het zit wel goed denk ik! :grinning:

Ik ben zo blij voor jou. :grinning:

Ik zou afwachten tot hij wat stuurt of je hem weer tegenkomt. Anders zou ik denk ik na een week wat sturen, maar niet eerder.