Hi meiden,
Misschien kunnen jullie een iets objectievere blik geven op mijn situatie!
Gisteren had ik afgesproken met een jongen die ik via een vriendin had leren kennen, we zijn eerst iets gaan eten en daarna wat gaan drinken, het was de eerste keer dat we elkaar zagen maar smste’n al een tijdje. Maar dus bij het afscheid gingen we aan het knuffelen en hebben we ook gekust. Toen belde zijn vrienden hem en moest hij weg, toen zei hij dat hij er spijt van had dat hij me gekust had dat het te snel was gegaan enzo en dat hij het dan jammer vindt om de volgende dag dan misschien spijt te hebben of dat het misschien iets kon worden, hij wist het niet, toen was ik eigenlijk wel een beetje geïrriteerd want ik vond hem wel héél leuk. Maar ik ben weggegaan met te zeggen: ‘jh, misschien hoor ik dan nog wel iets van je.’ Deze nacht heeft hij me gesmst ‘Hey, sorry van daarnet… Wil je volgende week nog eens afspreken om wat te praten? X’ en dan een halfuur later ‘:s’ omdat ik niet terugstuurde (Het was halféén, ik sliep ;p). Maar, ik weet niet, doet hij dit uit schuldgevoel omdat ik hem verteld heb dat ik verkracht ben geweest, en hij daar nu zo spijt van heeft dat hij me gekust heeft, of wat zou ie willen?