Wat moet ik hiermee? Laten of doorgaan?

Hi meiden,

Misschien kunnen jullie een iets objectievere blik geven op mijn situatie!
Gisteren had ik afgesproken met een jongen die ik via een vriendin had leren kennen, we zijn eerst iets gaan eten en daarna wat gaan drinken, het was de eerste keer dat we elkaar zagen maar smste’n al een tijdje. Maar dus bij het afscheid gingen we aan het knuffelen en hebben we ook gekust. Toen belde zijn vrienden hem en moest hij weg, toen zei hij dat hij er spijt van had dat hij me gekust had dat het te snel was gegaan enzo en dat hij het dan jammer vindt om de volgende dag dan misschien spijt te hebben of dat het misschien iets kon worden, hij wist het niet, toen was ik eigenlijk wel een beetje geïrriteerd want ik vond hem wel héél leuk. Maar ik ben weggegaan met te zeggen: ‘jh, misschien hoor ik dan nog wel iets van je.’ Deze nacht heeft hij me gesmst ‘Hey, sorry van daarnet… Wil je volgende week nog eens afspreken om wat te praten? :slightly_smiling_face: X’ en dan een halfuur later ‘:s’ omdat ik niet terugstuurde (Het was halféén, ik sliep ;p). Maar, ik weet niet, doet hij dit uit schuldgevoel omdat ik hem verteld heb dat ik verkracht ben geweest, en hij daar nu zo spijt van heeft dat hij me gekust heeft, of wat zou ie willen?

Uhhm, ik denk dat hij je wel leuk vindt, anders zou hij geen moeite doen om je te smsen & daarna :S te sturen, dat (:S) betekend namelijk dat hij op je reactie aan het wachten was.

ik denk dat hij het wel meent, anders zou hij je niet smsen. snap alleen het verband niet met je verkrachting?

Ik denk dat hij in de war is, maar ik zou zeker doorgaan want als hij je niet leuk zou vinden had hij je ook niet gesmst denk ik (:

Omdat hij het die avond nog aangehaald had dat hij dat zo ontzettend erg vond enzo, dus dat het misschien uit schuldgevoel was daarvoor?

Dat ze intimiteit misschien dan moeilijk vindt

Hij lijkt nogal verward, maar ik denk dat hij wel de moeite wil doen. Je zult er nog wel achter komen, neem ik aan.

Jh, hij is verward, wat het voor mij ook niet simpeler maakt…
Ik zal wel zien…

hoi meid !!
als ik in zo’n situatie zou zitten, en hem echt leuk zou hebben gevonden , dan zou ik ervoor gaan. afgelopen zomer heb ik een jongen laten gaan , terwijl het juist echt klikte !! ik heb hier nog spijt van en als ik het over kon doen dan zou ik het veranderen. ik geef je dit advies, omdat ik denk dat je je leven waarde moet geven. als het niks word dan kan je het altijd nog opgeven! zoals jack dawson in de titanic zei : To make it count !

trouwens, volgens mij weet hij ook niet eens zeker wat hij ermee moet. tegenstrijdige gevoelens kan hij ook hebben…twijfels. maar bij twijfel moet je doorgaan totdat je ergens zeker van bent !
ik hoop dat je er misschien nog iets aan hebt :wink:
xxx

Neem mij niet kwalijk, ik wil niet onaardig overkomen maar:

het was de eerste keer dat we elkaar zagen
omdat ik hem verteld heb dat ik verkracht ben geweest

Waarom vertel je hem zoiets, terwijl je hem pas voor de eerste keer hebt gezien?
Ik zou erover praten met hem, want dan krijg je wel het snelst direct antwoord.

Heee.
Ik denk dat hij je ook echt leuk vind! Hij doet namelijk echt veel moeite voor je en zeker het :S nog sturen, betekent dat hij het gewoon heeeeeel frustrerend vind dat je niet op tijd reageert en wil dat je er meteen voor hem bent (voor hem een bevestiging dat jij net zoveel met hem bezig bent als hij met jou en dan boeit het hem dus ook niet dat het al zo laat is en jij misschien al slaapt). Ik zal je eerlijk vertellen, dat ik laatst ook met een jongen bezig was, dat is niets geworden, maar ik had gewild dat hij ook zo met mij bezig was als deze jongen met jou! Eerlijk als hij zoveel initiatief naar je toe neemt, is hij echt geïnteresseerd en zou ik het gewoon proberen! Dat is toch de enige manier om het iets te laten worden? xx

Dat heb ik hem niet verteld eigenlijk,
we kennen elkaar via een vriendin en die had het hem verteld,
allé, ingewikkeld verhaal… Allesinds, niet alsof ik het hem op de eerste date verteld heb ofzo :wink: