Wat moet ik hier van denken?

Altijd als ik online kom gaat mijn ex offline. Na een paar keer dacht ik dat het toeval was, maar het is gewoon elke keer zo. Ik begin het voortaan echt vreemd te vinden.
Toen ik hem geblokkeerd was, was hij wel online en begon hij ineens tegen mijn beste vriendin te praten. Over wanneer hij haar weer zou zien opstap. Maar als ze elkaar zien zeggen ze geen woord. Ik ben er ook altijd bij als zij opstap is.
De vorige keer liep hij ook heel dicht tegen me aan. Ik negeer hem eigenlijk meestal, omdat ik ergens toch nog wel een zwak voor hem heb. Toen hij opstap langs me stond keek ik ook expres de andere kant op. Mijn vriendin zei dat hij naar mij stond te kijken. Laatst kwam ik hem weer tegen en ik besloot deze keer maar wat te zeggen toen ik hem recht aankeek. Hij keek me ontzettend verbaasd aan met een blik die ik echt niet kon plaatsen. Hij lachte naar me en ik lachte terug. Voor even leek het weer alsof heel de wereld weg was. Mijn andere enthousiaste vriendin rende naar hem toe, terwijl ik hem aan bleef staren, haha. Zij vertelde wat tegen hem en ondertussen zat hij af en toe naar mij te kijken. Ik draaide me om omdat ik er veder geen zin meer in had. Toen hij weg liep keek ik hem stiekem nog na. Hij draaide zich toen om en zwaaide naar me en glimlachte.
Ik weet echt niet wat ik hier nu van moet denken. Wat denken jullie van deze situatie? Of moet ik er gewoon niet te veel van denken?

Je moet er niet te veel van denken, laat hem gewoon!

Hij is toch je ex voor een reden?

ja en is er nog een duidelijke kans tot bij elkaar komen? anders zou k het gewoon laten

Ja nou de reden is omdat ik niet met hem om mocht gaan van mijn vader. Omdat hij volgens mijn vader te oud was. En ik toen stiekem bij hem ben blijven slapen. Nu mag ik trouwens wel met hem omgaan.
Dus we zijn zegmaar niet uit elkaar gegaan omdat we elkaar niet meer leuk vonden maar meer omdat het moest. Daarna heb ik trouwens nog wel x met hem gezoent.

Ik zou er alsnog niet al te veel achter zoeken. (gek trouwens dat je hem negeerde?)

Ik vind persoonlijk dat als iemand in het echt zo spontaan doet, dat ook buitenom zou moeten kunnen. Dus niet ‘wegvluchtend’ van msn.

Tja ik weet niet waarom ik hem eigenlijk negeerde. Meer uit angst ofzo. Ik ben altijd bang dat hij mij niet meer moet enzo. Geen idee waarom.

ik denk dat hij eigenlijk ook niet weet hoe hij er mee om moet gaan, het is natuurlijk wel lastig als hij je ex is. ik denk gewoon dat hij nog niet echt over je heen is maar hij probeert het niet te showen.

en dat dat ook de reden is dat hij je op msn ontloopt, hij weet waarschijnlijk niet wat jij nouw wil.