Wat moet ik hier van denken?

Oke ik heb zo ongeveer 5 maanden geleden een jongen leren kennen grotendeels via whatsapp. Ik begon hem leuk te vinden en heb t na een tijdje aan hem verteld. Hij vertelde niets over hem zelf alleen vroeg hij hoelang. Ik deed er verder niets mee ben alleen xtje met vriendin nicht en hem wezen dauwtrappen.

Ik dacht dus dat hij me niet wil maar nu hoor ik van vriendin dat zijn ouders hadden gezegd dat hij t wel jammer vond dat ik niet mee kwam op bezoek (hij was geslaagd) (vriendin en hij zijn trouwens need en nicht). Ook hoorde ik dat ze t hadden over op vakantie gaan en dat zijn broer ws niet mee gaat en dat hij dat niet leuk vind en dus een vriend of vriendin mee mocht nemen. Vriendin zei dus dat ze op mij uit kwamen ;o. Ik ken zijn ouders nauwelijks, hem ken ik grotendeels maar mijn ouders weten niet eens hoe hij heet. Ik heb die ouders btw nog nooit ontmoet waarom komen ze dan op mij uit?

Oke ik weet niet meer wat ik hier van moet denken.

Hij is btw t best vaak met mij eens en komt vaak voor me op.

??

Wat je hier van moet denken is het volgende: hij vindt je sowieso een aardige meid, waarschijnlijk ook gezellig, leuk etc.

Maar of hij verliefd op je is kunnen wij en jij hier niet uit halen. Dat zul je hem toch echt moeten vragen als je dat wil weten.

Oke :slightly_smiling_face:

Is hij verlegen? Want dan zou het gewoon kunnen zijn dat hij geen actie durfde te ondernemen maar je stiekem wel leuk vindt en dat hij zijn ouders over je heeft verteld? :upside_down_face:

Uhm ja verlegen ik vind niet echt dat hij verlegen is

Sorry, even tussendoor, maar wat een apart tijdstip om een topic te starten haha!

Haha klopt, was wakker geworden en kon niet meer slapen

Ik wil hem eigenlijk wel vragen of hij t jammer vond etc dus hem soort van confronteren maar vriendin zegt dat hij t sws gaat ontkennen

Misschien dat je hem nog maar moet vragen wat hij van jou vindt. Want hij vindt je sowieso aardig etc. Maar ook hij echt verliefd is, weet ik niet. Voordat je door die verhalen te blij wordt en denkt dat hij je leuk vindt kan je het het beste maar aan hem vragen, dan weet je hoe je ervoor staat.