Wat moet ik hier nu mee?

Hee,

Een maand geleden ongeveer leerde ik via een vriendin (ik noem haar E.) een jongen kennen. Allemaal leuk enzo, beetje smsen en msnen. Na een week was er een feest waar we allebei heen gingen, ik ging samen met e. Daar heb ik met hem gezoend, en was leuk enzo. Die week er op ging ik bij hem thuis langs want hij was jarig, en e ging met mij mee. Was ook gezellig enzo. ik ben die week daarna nog met hem naar de bios geweest. Toen ik op school de telefoon van E had, stonden daar super veel smsjes in van die jongen. Ik lied haar toen wel merken dat ik het niet echt leuk vond. Ook op msn praten ze super veel met elkaar. een andere vriendin van mij zei al dat e hem leuk vond. maar ik dacht dat valt wel mee. toen was er een ander feest die week erop en ik ben toen niet gegaan maar die jongen en e wel. ik en die jongen hebben nu niet meer gesmst of gemsnt ofzo, en ik vind hem toch niet zo leuk… maar nu hoorde ik vanmidag van een vriendin van e dat ze vrijdag een date hebben, hij tegen haar heeft gezegt dat hij e leuker vind dan mij en dat ze op dat feest niet gezoend hebben maar wel een kusje op de mond gaven en hand in hand liepen enzo… ook op school lopen ze veel samen en de hele tijd praten enzo.

wat moet ik hier nu mee? Ik weet wel dat er niks meer is tussen ons, en mij maakt wat hij doet ook niets uit, maar vind het echt kut van e. ze was toch een best goede vriendin.

Alvast bedankt!

Ik zou het tegen haar zeggen dat je het niet fijn/vervelend vind. Als jullie erover praten kunnen jullie het samen oplossen.

Jezus, dat is echt enorm lullig eigenlijk! Dat je nog niet enorm boos op haar (en die jongen) bent geworden valt me nog mee.

Ik heb hier geen ervaring mee, sorry! Sterkte

ja dat is idd heel erg lullig, ik zou haar echt wel ff zegge wat ik er van zou vinden en toch proberen die jongen voor je te winnen als je hem echt leuk genoeg vind:)

Goed gesprek met E hebben en zeggen dat je het niet leuk vond dat zij zo deed toen jij hem leuk vond. Ze moet gemeend haar excuses aanbieden. Maar laat haar dan wel nu daten met die jongen, aangezien jij hem toch niet zo leuk vind.