Wat moet ik hier nu mee?

Heyyyy :slightly_smiling_face:

Zaterdagavond was ik uit met 3 vriendinnen, helaas roken ze allemaal en ben ik de enige die dat niet doet, dus zat ik de halve avond in de rokersruimte te wachten totdat ze hun sigaret ‘op hadden gerookt’ toen bij dat ‘wachten’ kwam er een jongen naast me zitten, we bleven praten over vanallerlei dingen, toen ik opzij keek zag ik dat mijn vriendinnen weg waren gegaan, dus ik was alleen nog met die jongen, ook zijn vrienden waren weg, dus bleven we met zn tweeen over, toen zei hij nu blijven we nog met z’n tweeen over en legde zn hand op mn been, hij vroeg of we naar beneden konden gaan, zijn vrienden en mijn vriendinnen zoeken, hij had even later zn vrienden gevonden, toen een vriend van hem vroeg ‘is dat je nieuwe vriendin?’ waarop hij antwoorde ‘haha was het maar waar’ ik stond er nogal ongemakkelijk bij haha! ik vond hem wel leuk maar toen hij zn vrienden gevonden had was hij weer druk met zn vrienden en stond ik er dus maar een beetje bij, dus ik zei tegen hem dat ik m’n vriendinnen ging zoeken, heb dus ook niet gezoend ofwat maar het feit dat die zei ‘was het maar waar’ vond ik wel leuk om te horen natuurlijk haha,

ik heb zn naam wel gehoord alleen weet ik hem niet meer, maar zou hem graag nog weer een keertje willen spreken! Gelukkig had ik ook kennis gemaakt met z’n vriend en wist ik zijn naam toevallig nog wel, dus voegde hem toe op facebook, om onder andere de naam van zijn vriend te vragen, helaas reageert die dus niet… Wat moet ik hier nu mee? ik weet zeker dat ‘hij’ niet dronken was, want hij bobte die avond dus hij had het niet even in een dronkenbui kunnen zeggen…

Bedankt iig voor het lezen van dit verhaal haha! :slightly_smiling_face:

Je kunt gewoon wachten totdat zijn vriend reageert en hem dan toevoegen op facebook. Meer kun je niet doen, behalve nog een keer daar uitgaan en hopen dat je hem tegenkomt, maar ik weet niet hoe waarschijnlijk dat is.
Maar als je zijn naam al niet eens weet…

Dit, maar dan zonder het doorgestreepte!

Bedankt! :slightly_smiling_face:

Ik heb een tijdje gewacht, alleen reageert die niet… moet ik nu nog een keer hem berichten? of is dat te opdringerig…

Je kan het best nog een keer doen, je hebt niks te verliezen. En anders kom je er nooit achter.

Je zou ook kunnen kijken in de vriendenlijst van die vriend, of je die jongen toevallig tegenkomt! Wel lekker stalkerig en tijdrovend, maarja…