wat moet ik hier nu mee deel 2??

Misschien weten sommige mensen Dat Ik al een Onderwerp Had, wat moet ik hier nu mee?? Over mijn vriend. Allemaal erg bedankt voor de reacties! :slightly_smiling_face:
Ik dacht dat het nu wat beter ging met mij zelf en met de relatie tussen mij en mijn vriend.
Maar nu komt het volgende:…
Een aantal maandjes geleden (In oktokber ergens) Kreeg hij een smsje: Heey, ga je opstap?? xxjes Yvette.
Hij beweerde geen Yvette te kennen. En ik nam dat Ook maar aan… want ja iedereen heeft wel eens verkeerd verbonden toch?

Nu kreeg hij laatst weer precies hetzelfde smsje! (in december ofzo)
En toen vond ik het Raar… Opnieuw beweerde Hij haar niet te kennen en deed er Nogal Vreemd over… Hij belde haar op en Vroeg wie ze moest hebben… ze zei duidelijk de naam van Mijn vriend… toen ik vroeg hoe weet ze Jou nummer en Jou naam?? Deed hij er ook nogal vreemd over,

Nu heb ik eens gekeken op zijn Hyves, En zag ik dat er wel een Yvette staat!!
(Bij die pagina wie hij eerst als vriend heeft gehad)

Ik ben eind september 2010 Met mijn moeder op Vakantie geweest,
En mijn vriend is 2 x alleen opstap geweest met een vriend,
Nu zat ik te denken Misschien heeft hij zijn nummer met haar uitgewisseld, toen ik op Vakantie was??

wat denken Jullie hiervan? of zouden jullie hiermee doen??
Alvast bedankt:) Groetjes xxx

Maak hem duidelijk dat hij je niet langer voor de gek kan houden en dat jij wel zeker weet dat hij Yvette wel kent… en vraag hem dan gewoon… waarvan?

Bel haar op en vraag wat ze te doen heeft met je vriend. Blijkbaar ga je uit je vriend zelf de waarheid niet krijgen.

het is lastig. Mijn vriend is heel erg stiekem met zijn telefoon. En gezien het verleden ga ik dan meteen allemaal dingen denken.
Ik zou ook gewoon dat meisje bellen, of via hyves een berichtje sturen en vragen wat ze met je vriend moet.

Eerlijkheid duurt het langst

Dankjewel voor jullie reacties (L)
Ja ik heb dat meisje al een prive berichtje gestuurd op Hyves.
En nu zit ik in spanning af te wachten op de waarheid :frowning_face:

Nu heb ik eens gekeken op zijn Hyves, En zag ik dat er wel een Yvette staat!!
(Bij die pagina wie hij eerst als vriend heeft gehad)

waar kun je dat zien?:blush:

en ja wel raar dat hij het niet wil vertellen, misschien eens kijken of je een vriendin van haar kent die je er wel wat over kan vertellen?

@98765: Er staat wel eens, een 16-23 jarige boogschutter Heeft je profiel bezocht om 12.10 Links in de hoek staat dat haha En daar Klikte ik toevallig op, en toen zag ik dat:(

Je typt heel apart, hoofdletters midden in de zin?
Maar je moet het hem gewoon vragen en als hij zegt dat hij er echt niet kent en later blijkt dat het wel zo is, is het een hufter.