Wat moet ik hier nou weer mee?

Mag weg, tis allemaal opgelost.

Wtf.
Meer kan ik even niet uitbrengen.

Hoe oud zijn jullie?

Dump hem! Hij heeft veel twijfels bij jullie verkering.

Nee ik snap het!

Jouw vriendje bedoelt te zeggen dat hij zich zorgen maakt over zichzelf omdat hij schijt heeft aan de wereld. Dat hij denkt dat het hem allemaal wat meer moet interesseren, maar dat doet het hem niet (ik weet dit, dit had mijn huidige vriend vroeger ook, had hij het laatst over).
En dit zegt niet dat hij niet van je houdt, dat wilde hij er ook helemaal niet mee zeggen denk ik.
Want blijkbaar doet het hem wel wat, gezien het smsje dat je kreeg.
Hij schrok gewoon even van zichzelf waarschijnlijk.

Ik snap die gast echt niet.

Het zou echt niet eens in het hoofd van mijn vriend op komen om zoiets te zeggen, of uberhaupt te denken.

jaa dat dacht ik ook, want hij heeft zelf ook veel problemen (maar die wil hij niet vertellen) en daar was ik ook best teleurgesteld over. Hij zei ook dat hij iets anders bedoelde maar ik vroeg: leg het dan uit, ik begrijp je verkeerd. maar hij zegt dan telkens :laat maar zitten.
Nu doet hij weer normaal en hij heeft nog sorry gezegd enalles… gisteravond toen ik bij hem was zei die ook nog ik hou van je en alles…

hij is trouwens 17 en ik 14.

asshole.
typisch zo’n jongetje wat stoer doet omdat ie een vriendin heeft, maar helemaal niet van dat meisje houdt

Hij weet niet wat ie ermee aan moet.
Vraag 't hem de eerste beste keer dat je hem ziet, waarom hij dat zei.
Msn is daar niet 't middel voor.

Had het er net met m over… Hij zegt dat hij me echt niet kwijt wil, maar dat hij vindt dat ik ook niet zo lang boos op m moet blijven. Ga vanavond gelukkig naar m toe…

2 weken verkering en dan al van elkaar houden?

Ja idd, dit begreep ik er ook uit. Gewoon dat hij wat depri is maar het niet goed onder woorden kan brengen. Hij voelt zich sip en wilt jou er niet mee belasten, maar probeert op z’n minst nog te zeggen dat het niet aan jou ligt ofzo, snap je?

Je neemt toch verkering als je van iemand houdt of ben ik nou zo dom? Als jij verliefd op iemand bent, en dat komt van twee kanten, neem je toch verkering…

Ja ik neem aan van wel. Ik zei het al op de eerste dag dat we een koppel werden.

Wtf. Vertel hem gewoon dat als hij je niet kwijt wil, hij zich ook niet zo raar moet gedragen, want hij bereikt er niks mee, behalve dat jij je onnodig kut gaat voelen. En dat als hij dat niet kan, hij blijkbaar nog niet toe is aan een relatie.

volgens mij neem jij dat veel te serieus en een wending die hij niet meer begreep en niet bedoelde. dus er niet zo gevoelig over zo bedoelt ie het niet, zoals ik het zie.

Verliefd zijn is niet hetzelfde als houden van… Je neemt verkering omdat je verliefd bent. Pas na een tijdje ga je van elkaar houden (langer dan 2 weken meestal).

Maar goed, ff offtopic.
Ik snap het wel. Misschien moet je gewoon eens met hem praten. MSN is sowieso niet handig om zulke dingen te bespreken. Het zou genaaid zijn als hij het na 2 weken uit zou maken.