Wat moet ik hier nou weer mee

hello ladiezzzzzzzz

Twee maand geleden begon een jongen van mijn sportclub zomaar tegen mij te praten via whatsapp. Ik kende hem wel, maar gewoon als clubgenootjes en verder niet heel bijzonder. Ik vond hem altijd al wel interesant en had wel het idee dat hij lichte signalen aangaf, maar ik had er nooit wat opuit gedaan. Totdat hij mij een keer vroeg om in te vallen voor een training via whatsapp. Nadat ik dit gedaan had, probeerde ik soms casually nog het gesprek op gang te brengen, maar dat lukte nooit helemaal.
Een maand later begon hij tegen mij te praten. Het waren meestal gewoon van die standaard gesprekken, niets bijzonders dus. Toen ging ik op vakantie. Ik had daar WiFi en kon dus gewoon op internet, maar aangezien ik in Italië zat en hij in Nederland was er niet zoveel om over te praten. We praatten wel de hele dag, maar niet bijvoorbeeld non-stop een uur als daarvoor (voordat ik op vakantie was).
Na een aantal dagen begon hij meer kortaf te reageren en de gesprekken werden steeds korter en over meer onzin. Op een gegeven moment begon hij mij een beetje te ‘negeren’. Niet echt negeren, maar meer op zo’n manier praten dat het gesprek doodloopt. Ik begreep deze hint :dry: en stopte ook.
Toen na frikkin’ 5/6 dagen begon hij ineens weer met praten alsof er niks aan de hand was. Ik dacht; naja prima; en het gesprek ging weer gewoon verder. Hij begon wel steeds meer te flirten. Ik begreep er echt niks van.
Toen we weer een aantal dagen hadden gepraat, op steeds flirterigere manier, begon alles weer opnieuw. Weer probeerde hij het gesprek dood te laten lopen en wéér praat hij een week niet meer. :flushed:

AAAAAAAAH wat in the world doe ik verkeerd??

Ik begrijp echt niks van jongens :bored:

haha ja daar ben ik nu ook achter gekomen

maar ik begrijp dan alsnog niet waar dit vandaan komt

Het is écht irritant, herken me in jouw verhaal hoor.
Misschien hebben ze het zelf niet door ofzo, want als ik er wat van zeg, snappen ze niet wat ze fout doen ?!

Misschien is het niet zo’n praterd. Ik heb een hekel aan dat je ‘constant’ maar een gesprek moet voortzettend via Whatsapp. Vooral als er eigenlijk niks meer te zeggen is ga ik mij daar dood aan ergeren en ook kortaf reageren. Waarschijnlijk is hij niet zo’n prater en als je dan de hele dag door aan het appen bent, zal je op een gegeven moment ook niks meer te vertellen hebben. (en natuurlijk zijn er mensen die dat wel kunnen)

Waarschijnlijk vindt hij je wel interessant, omdat hij het wel probeert, maar raakt hij gewoon geïrriteerd omdat de gesprekken steeds nergens heen gaan. Dus spreek een keer in het echt af, dan heb je die onzekerheid ook niet meer!

Najaa… het was niet echt dat ik het gesprek steeds op gang probeerde te houden. Het ging vanzelf zo lang door. In het midden van het gesprek begint hij dan ineens kortaf…

Misschien is afspreken inderdaad wel een goed idee :slightly_smiling_face:

Jaaa dit is zo irritant, herken me volledig, jij doet niks fout

ik heb dan ook echt het gevoel alsof hij alleen tegen me praat wanneer hij zich verveelt :frowning_face:

misschien is hij de gesprekken na een paar uur gewoon beu omdat er niets meer valt te zeggen en je dan automatisch over onzin gaat praten. Als je een crush hebt, hoef je niet per se heel de dag door te praten, spreek gewoon eens af, is duizend keer leuker.

Afspreken is een goed idee!

Het kan ook zo zijn dat het hem gewoon niet goed uit komt, dat ie t druk heeft of af en toe minder zin heeft om te praten. Maar als hij het toch telkens weer doet, zegt dat wel dat ie geinteresseerd is. K zou me als ik jou was ook een beetje casual opstellen. Succes!