hello ladiezzzzzzzz
Twee maand geleden begon een jongen van mijn sportclub zomaar tegen mij te praten via whatsapp. Ik kende hem wel, maar gewoon als clubgenootjes en verder niet heel bijzonder. Ik vond hem altijd al wel interesant en had wel het idee dat hij lichte signalen aangaf, maar ik had er nooit wat opuit gedaan. Totdat hij mij een keer vroeg om in te vallen voor een training via whatsapp. Nadat ik dit gedaan had, probeerde ik soms casually nog het gesprek op gang te brengen, maar dat lukte nooit helemaal.
Een maand later begon hij tegen mij te praten. Het waren meestal gewoon van die standaard gesprekken, niets bijzonders dus. Toen ging ik op vakantie. Ik had daar WiFi en kon dus gewoon op internet, maar aangezien ik in Italië zat en hij in Nederland was er niet zoveel om over te praten. We praatten wel de hele dag, maar niet bijvoorbeeld non-stop een uur als daarvoor (voordat ik op vakantie was).
Na een aantal dagen begon hij meer kortaf te reageren en de gesprekken werden steeds korter en over meer onzin. Op een gegeven moment begon hij mij een beetje te ‘negeren’. Niet echt negeren, maar meer op zo’n manier praten dat het gesprek doodloopt. Ik begreep deze hint :dry: en stopte ook.
Toen na frikkin’ 5/6 dagen begon hij ineens weer met praten alsof er niks aan de hand was. Ik dacht; naja prima; en het gesprek ging weer gewoon verder. Hij begon wel steeds meer te flirten. Ik begreep er echt niks van.
Toen we weer een aantal dagen hadden gepraat, op steeds flirterigere manier, begon alles weer opnieuw. Weer probeerde hij het gesprek dood te laten lopen en wéér praat hij een week niet meer.
AAAAAAAAH wat in the world doe ik verkeerd??
Ik begrijp echt niks van jongens :bored: