Wat moet ik hier nou van denken?

-

Vraag het hem? of laat je vriendinnen het aan hem vragen.

Ik vind altijd dat jongens het initiatief moeten nemen, en dat je daar dus op moet wachten wil je zeker weten of ie je leuk vindt :’) (dus dat ie bijv. vraagt of je iets met 'm wilt doen).
Als ie naar je kijkt zegt dat wel wat, en als hij niet kortaf doet lijkt het me dat ie je gewoon mag. Probeer een beetje te flirten en kijk hoe hij daar op reageert.

ik zou het hem gewoon vragen, anders word je er na een tijdje gewoon helemaal gek van! succes! :slightly_smiling_face:

Hoihoi

Ja dat is best fustrerend voor je :stuck_out_tongue:
Hoe oud is hij?
Vaak als het een wat jongere jongen is (versta onder de 16) doen ze nogal kinderachtig, meisjes zijn veel sneller volwassen in dat soort dingen.
Hij vind je waarschynlijk super leuk alleen durft dat niet toe te geven,
dat is niet stoer tegenover zijn vrienden
Praat op msn gewoon met hem en wees direct. zeg bijvoorbeeld vanne. ik vind je leuk blabla alleen ik moet weten of je het zelfde voelt en of het iets kan worden want anders wil ik je zo snel mogenlijk vergeten.
Gewoon direct zijn. je kan het in zijn gezicht doen maar dan heb je kans dat hij weg loopt omdat hij bang is :stuck_out_tongue:
Ik hoop dat je hier iets aan hebt. Succes er mee!

Ik denk in ieder geval niet dat ie wegkijkt omdat hij niks van je moet, waarom zou hij anders de hele tijd naar je gevraagd hebben?

ja heel erg frusterend is het! haha. ehm hij is 17. ja eigenlijk zou ik het gewoon tegen hem moeten zeggen. moet ik alleen wel eerst de moed er voor verzamelen :flushed:

tja, misschien is zijn mening over mij veranderd ofzo. maar dat kan ik me eigenlijk niet voorstellen dan zou hij ook wel anders doen op msn. ik word er in ieder geval wel onzeker van

Hoi meid!
Goh wel ik denk niet dat hij weet dat je hem leuk vind. Jongens zijn daar nogal naiëf in :wink:. Weet je wat ik zou doen? Ik zou op hem afstappen en vragen of hij is geen zin heeft in een cinemake een nee heb je een ja kan je krijgen! En zo weet je waar je staat en zit je niet met dat frustrerend gevoel!
Emancipatie dames!! :slightly_smiling_face: