Wat moet ik hier nou mee?

Hallo.

Ik heb vorig jaar een lippiercing gehad, maar die is helaas dichtgegroeid.
Nu vertelde een vriendin pas dat ze er ook een wilde, dus spraken we af om samen te gaan, al wist ze nog niet of ze het wel mocht. Komt ze nu ineens dat ze het mag, maar dat haar vader morgen wil gaan. Ik vind dit niet echt leuk, aangezien we samen zouden gaan en ik nu nog geen geld heb.
Wel is het zo, dat ik me had aangemeld voor promotiewerk en omdat zij ook nog werk zoekt zou ik het haar laten weten als ik wat gehoord had. Nu ben ik net gebeld en vroeg ik of ik een vriendin mee mocht nemen. Die vrouw haar gebeld en zij mag dus ook gewoon komen.

Ik heb dus het gevoel dat ik wel mijn belofte nakom, maar zij ineens niet omdat haar vader morgen wil. (Wat heeft haar vader daarmee te maken?)
Wat zouden jullie hiermee doen? Ik vind dit echt niet leuk zo. =(

Het maakt me even niet uit dat ze ook op GS zit.

Vraag aan je vriendin of ze nog even kan wachten

Inderdaad, want jullie zouden samen gaan en dat is toch ook veel gezelliger! Misschien kan je gewoon samen een nieuwe datum afspreken en kijken of die vader dan ook mee wil? (misschien wil hij mee om er zeker van te zijn dat er in een schone en veilige omgeving de piercing wordt gezet en zo)

Ik heb al gevraagd of ze kan wachten tot ik geld heb. Maar dan zegt ze; mijn vader wil morgen.

Dit precies zo tegen haar zeggen.

Ik heb dus het gevoel dat ik wel mijn belofte nakom, maar zij ineens niet omdat haar vader morgen wil. (Wat heeft haar vader daarmee te maken?)

En dan zeg jij:
Ja, maar ik heb geen geld. Dus zullen we een andere keer gaan.
Vind het niet zo leuk, dacht dat we samen gingen etc.

Of morgen met haar en haar vader meegaan en afspreken dat wanneer jij je piercing laat zetten zij ook met jou mee gaat!

En dan is het; OKE LAAT MAAR. Ik wacht wel weer joh.
Daar heb ik ook geen zin in, want dat gebeurde eerder vanmiddag ook al toen ik zei dat ik nog geen geld had. En tóch zegt ze net nog; mijn vader wil morgen.

Wel stom ja, wat heeft haar vader ermee te maken?

Vraag dan even waarom ze opeens met haar vader wilt?

Zeg gewoon ze hebben me net terug gebeld mag toch niemand mee en neem je een andere vriendin mee.
Ik weet niet of je zo gemeen bent dat te doen maar ik zou dat wel doen haha.

Idd wat heeft die vader ermee te maken alsof hij niet kan wachten tot volgende week of wanneer je het geld ook hebt…

‘Zullen we een andere keer gaan. het is jouw lip niet die van je vader. En dan houdne we ons beide aan onze belofte’

Ze hebben haar zelf gebeld nog, dus ik kan niet zeggen dat er niemand mee mag.

Ze doet ook echt heel kortaf enzo. Ik zeg zo; ik zou t echt niet leuk vinden als je morgen zou gaan, zegt ze’ okey.

‘dus je gaat liever ineens met je vader dan met mij? we hadden al afgesproken dat we een x samen zouden gaan, vind het nou niet echt aardig van jou.’

maak haar duidelijk dat hoe jij je voelt (dus vertel zoals je in dit bericht zegt: jij komt wel afspraken na, zij niet. dat je dat niet leuk vind en je graag met haar samen zou gaan, of ze toch met jou mee wil)

als ze toch met haar vader gaat, tja dan is dat zo, niks aan te doen.