Wat moet ik hier nou mee..

Hi allemaal!

Allereerst, dankjewel dat je de moeite neemt om dit te lezen :slightly_smiling_face:

Begin september heb ik een hele leuke jongen ontmoet en we zijn gaan daten.
We wonen allebei in verschillende steden, zo’n 1,5 uur treinen van elkaar af.
Ik denk dat we nu zo ongeveer 10/11 dates hebben gehad, ik heb zijn ouders ontmoet en hij heeft de mijne ontmoet.
Nu hebben we laatst een gesprekje erover gehad waarin hij zei dat hij het leuk en gezellig met me heeft en dat hij wil kijken hoe het loopt en dat hij gewoon niet zo snel is met in een relatie stappen.

Nu is hij afgelopen weekend met mijn gezin (Moeder, zusje, vriendje van zusje) mee uit eten geweest wat echt super gezellig was! Hij hield steeds m’n hand vast, gaf me kusjes, had zijn hand op mijn been liggen tijdens het eten. Was ook wel fijn, maar nu is het weer dinsdag en is het contact minimaal en komt hij op whatsapp heel vriendschappelijk over…

Ik wil gewoon een beetje advies, want wat moet ik hier nou mee?

Dankjewel!

Ik geloof dat hij een jongen is die het heeeel rustig aan wil doen. Zoals hij het zegt komt hij wel over als iemand die een relatie met je wil, niet iemand die alleen maar vriendschap wil. Maar ik snap dat je ervan in de war raakt omdat ie zo langzaam gaat x).

Als ik jou was zou ik hem in een face to face gesprek vragen wat hij nou precies voor jou voelt. Zijn reactie zegt denk ik wel genoeg en misschien dat het dan iets sneller gaat allemaal! Omdat het dan uitgesproken wordt:) misschien is ie gewoon heel verlegen?

Dankjewel voor je antwoord!

Het is voor mij gewoon heeel erg wennen dat het allemaal zo rustig aan is, omdat ik gewoon niet meer weet waar ik sta.
We zijn bijvoorbeeld allebei redelijk druk momenteel, ik met mijn studie en hij met zijn werk.

Nu gaat hij zaterdag Sinterklaas vieren met zijn familie, en op de zondag moet ik werken. Hij heeft vrijdag niets te doen en ik ook niet en dat weet hij, maar hij begint er niet over zegmaar…
En over 2 weken gaat hij een week op wintersport en ik weet niet of ik hem daarvoor nog zie… Voel me zo in de war!

Ik zou hem ernaar vragen ,beetje appart!

Ik zou ernaar vragen… als hij mee gegaan is met je familie en zo close met je deed zou je toch wel zeggen dat jullie een stel zijn? Vraag om duidelijkheid!

gewoon vragen hoe nou echt zit,het lijkt mij erop dat jou wel ziet zitten.
je moet zelf initiatief nemen,en vragen of nog wat doen om toch iets leuks van te maken wie weet.
wat hier je hier moet,hou met hem contact maar ga ook niet opdringen.
er zit wel wat aan te komen, hij vind heus wel leuk.
Doe er wel wat mee :flushed:

Ik zou gewoon aan hem vragen hoe het echt zit. Want zoals ik het lees, ziet hij je wel zitten.
Dus vraag gewoon om duidelijkheid, en vraag anders of hij vrijdag wat leuks wil gaan doen?