Wat moet ik hier nou mee...?

Ongeveer anderhalf jaar geleden iemand ontmoet waar het erg mee klikte. Vaak samen dingen gedaan, erg leuk. Uiteindelijk ook een aantal keer echt gezoend. Na een half jaar ongeveer steeds minder contact gekregen en had hij ineens een relatie.

Nu, een jaar later, kreeg ik ineens weer een vriendenverzoek en heb het geaccepteerd. Kijken wat hij wilde. Leuk gesprek gehad en hij wilde wel weer een keer samen wat afspreken. Vond ik prima, maar nog niks afgesproken. Nog een aantal keer een leuk gesprek gehad en er werden een aantal dingen gezegd dat ik na ging denken wat hij eigenlijk wilde: dat hij naar een feest was, maar was saai want ik was er niet. En dat hij geen probleem er van zou maken dat ik naast hem moest slapen.

Leek me erg leuk om weer af te spreken, omdat ik hem eigenlijk al die tijd wel al leuk vond. Nu heb ik hem dus vorige week heel even snel gezien, maar toen voelde het eigenlijk heel raar en niet wat ik verwachtte. Ook gewoon alleen een normale hoi, terwijl hij me toen eigenlijk áltijd een knuffel gaf…

Weet echt niet wat ik hier nu mee moet :frowning_face:

Ik zelf zou niet verder gaan met een jongen die ik destijds leuk heb gevonden, mee heb gezoend en hij een paar dagen later gewoon doodleuk een relatie had.
Maar jij moet doen wat goed voelt!

Niemand meer verder :frowning_face:

Moet je zelf weten. Als jij wil afspreken moet je dat doen. Ik zou er trouwens wel rekening mee houden dat hij zomaar weer een relatie kan hebben.

Ik weet het ook niet! Ik zou gewoon op je gevoel af gaan!:slight_smile:

Ik vind dit echt zo moeilijk, aan de ene kant wil ik nog wel en aan de andere kant weer niet :frowning_face:. Het voelde ook zo ongemakkelijk vorige week dat we elkaar voor het eerst weer na een lange tijd weer hebben gezien…