Wat moet ik hier nou mee aan?

Hey meiden,

Er is iets wat ik kwijt wil en weet dus echt niet wat ik nou moet doen!

Zal het eventjes uitleggen;

Ik heb het 2 maanden geleden uitgemaakt met mijn vriend,
hij was vreemd gegaan, toch nog zo stom geweest hem een kansje te geven, maar ben er snel achter gekomen dat er nog veeeel meer aan de hand was;

Via via ben ik erachter gekomen dat hij op een datingssite stond, in die tijd dat wij hadden …
ik dacht bij mezelf, zal wel van lang geleden zijn, doet hij niks meer mee, maar toch vertrouwde ik het niet en heb ingelogd (ja, hij heeft altijd overal hetzelfde wachtwoord voor, vandaar)
en wat tref ik aan, een hele waslijst met meiden (102 meisjes om precies te zijn, walgelijk) en chatberichten waar o.a in staat; Hey lekkertje, wat is je cupmaat, zullen we cammen/afspreken en lekker stout doen etc.

Gewoon allemaal van het begin af aan dat wij nog iets hadden, hij kon dus echt verdwijnen en heb het dus uiteindelijk uitgemaakt, maar hij blijft me maar ‘stalken’.

Hij probeert via allerlei omwegen erachter te komen wat ik doe, waar ik ben en is heel ‘toevallig’ op dezelfde plekken als waar ik ben.
hij stuurt mijn moeder smsjes en berichten via hyves/msn, hij hoort mijn vrienden uit en zoekt ze ook op, ‘opeens’ willen een aantal van zijn vrienden ook weten waar ik ben en wat ik doe, ik heb gehoord (weet dus niet of het waar is!) dat hij uit probeert te zoeken wanneer mijn verjaardagsfeest is en van plan is te komen, en hij wilt zelfs bij hetzelfde bedrijf komen werken als ik, kortom; hij laat me gewoon echt niet met rust

Bij ons thuis zijn ze het ook helemaal zat, alleen het lijkt wel alsof hij een grote plaat voor zijn kop heeft, hij blijft maar doorgaan, al 2 maanden lang, hoevaak mijn ouders ook hebben gezegd; 'en nu laat je haar met rust, haar vrienden en ons … ’

Ik weet gewoon niet wat ik hiermee aan moet, ik begin er zelfs een beetje bang van te worden

Blijven negeren.
Die aap zal het uiteindelijk wel leren. En je moet hem niet op je feest laten.

Geen aandacht schenken, is 'tie niet waard.

Ik negeer hem dus ook, heb hem overal van verwijderd en geblokkeerd, alleen hij weet niet van ophouden en dat is nu al 2 maanden aan de gang

En wat betreft dat feest, dat was ik dus ook echt niet van plan! Maar als dat zou gebeuren zou mijn vader hem wel wegsturen, dus daar ben ik niet zo heel bang voor ;- )

verwijder hem idd op al je netwerken,
vraag aan je vrienden/familie/kennissen of ze alsjeblieft niks willen los laten over jou tegen hem (zodat hij minder weet waar jij bent)
en maak hem nog 'n keer HEEEEL duidelijk dat je zijn gestalkt zat bent.
negeer hem daarna en hopen dat 't dan stopt!
als hij trouwens naar je feestje komt, zeg dan ook letterlijk dat je er niet van gediend bent dat hij aanwezig is en dat hij als de malle moer weg moet.

als dit allemaal niet helpt is het misschien slim om aangifte te doen bij de politie, maar denk dat die er weinig mee kunnen doen zolang hij niks ‘verkeerd’ (in de zin van; bedreiging enz.) doet

Wat is dat toch met dat vreemdgaan tegenwoordig? Is dat iets doodnormaal geworden ofzo, ik word er echt gek van hoeveel topics er zijn over vreemdgaan, echt ö

Ontopic; hem blijven negeren, het is nu wel schijtirritant maar na een tijdje stopt hij vanzelf wel.